Monday 1 July 2013

Just give me a reason...

Pekná pieseň, samozrejme, ale ten názov ma špecifický význam. Pretože presne to od vás žiadam. Dajte mi dôvod, prečo pokračovať. Ja žiaden nemám a ak mám, nepamätám si ho, takže vás o nejaký prosím.
Lovkyne mi skončili, budú mi chýbať, aj keď nemôžem zaprieť ten pôžitok zo zabitia Sierry a takisto smrti... (hups, vy to neviete :P), v každom prípade, sú za mnou, budú mi chýbať, bol to príbeh rozhodne o niečom inom, nie len o chalanoch, ale mala som ho rada. Moje zlatučké :3 Mal byť pôvodne rovnako o všetkých troch, no akosi nevyšlo, dúfam, že mi to odpustíte.

V každom prípade, je tu niečo nové, nápad je, základ, predstava... ale stále nemám ten dôvod, prečo to písať a aj keď oň prosím ako nejaký žobrák na ulici s kusom kartóna v rukách a prázdnou plechovkou pred sebou, prihoďte do nej niečo, nejaký dôvod, ja sa už sama k tomu nedokážem dokopať a presvedčiť, že mám pokračovať.


Takžééé, zoznamujem vás s novým príbehom, ktorý má názov Lonely.
K obrázku, ktorý sa mi páči moc na to, aby som dopustila, že ho niekto nepochopí: Viem, že to vyzerá ako nevydarená úprava, keďže ona je sivá a svet okolo farebný, lenže to je tá pointa, svet je čiernobiely, tak ako ona, len hlavná hrdinka, Leslie, ktorá je psychopatka (alebo ako to nazvať) ho vidí trošku inak.
Na mňa to pôsobí mierne psychoticky, celý obrázok, keď sa nad ním niekedy zamyslím, v každom prípade, som s ním spokojná, ale kritiku príjmam. 
Tento príbeh bude, ak ho mám k niektorému z predchádzajúcich prirovnať najviac podobný Our last song, nie len dĺžkou, ale veď uvidíte. Nemyslím tým, že to bude také isté, naozaj je tam len veľmi málo spoločného (vám to možno nebude pripadať podobné vôbec), ale ak by som to k niečomu musela prirovnať, bolo by to toto.

Ďalej som si našla ďalšie dva super tridsaťdňové challenge, ktoré samozrejme nebudem robiť tridsať dní, ale tak chcem na ne počuť váš názor.



































































Takže, prosím vás o váš názor na nový príbeh, challenges a ten dôvod, prečo pokračovať, pretože bez neho to vážne nedokážem.

P.S. Epilóg k The Huntresses čoskoro ;)

14 comments:

  1. môj názor na nový príbeh poznáš, challenge tiež:) dôvod: ten dovod sme my. my vsetky, ktore tvoje pribehy a aj cely tento blog milujeme a kvoli nám nemozes prestat. proste nemozes! ja ti to nedovolim. pises az moc dobre nato, aby si prestala, kapito? :)

    ReplyDelete
  2. suhlasim s komentarom predtym... pises az priliz dobre na to aby si sa na to vykaslala... vies ako.. niektore sme na tejto stranke doslova zavisle... napriklad ja :D pises neskutocne.. nevzdavaj sa
    dzana

    ReplyDelete
  3. Mala by som pokračovať z viacerých dôvodov.. jeden z tých hlavnejších je že proste neuveriteľne píšeš... takto skvelo nedokáže písať len tak hocikto.. ja neviem napísať ani sloh v škole... ďalší je že si neviem predstaviť že by som bola týždeň bez tvojej časti a vôbec si neviem predstaviť žeby si prestala písať ÚPLNE! ja by som bola veľmi rada ak by si pokračovala a potešila by som sa hocijakému príbehu či už by bol s chalanmi alebo bez nich .. :) ak by som to mala zhrnúť proste MILUJEM TEBA A TVOJE PRÍBEHY :-*

    ReplyDelete
  4. Dôvod? Tak určite my tvoje čitatelky, ktoré sme na tvojich príbehoch závislé, ale taktiež ten dôvod prečo pokračovať musíš nájsť sama... The Hutresses bude nesmierne chýbať :(, teda ako každý príbeh keď uzatváraš, nesmierne mi tvoje postavy za každým chýbajú a potom prídu nové, ktoré rovnako milujem <3. Nový príbeh? Rada si prečítam ako som už neraz písala čokoľvek od teba lebo viem, že to bude rovnako dokonalé ako tie predchádzajúce príbehy, každý vo mne niečo zanechal a tak myslím, že ani teraz to inak nebude.
    Challenge rozhodne! Tvoje mám najradšej, vždy sa teším ako malá keď vidím, že je to tu na blogu. Určite tu musia byť!

    ReplyDelete
  5. podla mna by si mala pokračovať:) pretože bez tvojho písania si to neveim ani predstaviť.. pretože som sa na nom normálne stala závislá .. a mám pocit že nie som sama .. :)) pretože tie komentáre nado mnou to potvrdzujú :)) budu mi Lovkyne chýbať... :(( ale je super ten nápad s dalšou poviedkou :3 neskutočne sa mi páči ten nápad :)) a na challange? super nápad :)) takže asi toľko odo mna .. :)

    ReplyDelete
  6. Soo, vieš čo? Myslím, že by si nemala písať kvôli niekomu, zato to rozhodne nestojí, pretože to tak je... nerob niečo čo sama nechceš, poznám to, naozaj. Ale aj tak, myslím, že písanie k tebe patrí a preto musíš pokračovať, nie kvôli babám, čo tak strašne chcú vidieť nový diel na tomto blogu, kvôli sebe a tiež preto, že si dobrá. Je veľa blogeriek, ktoré nemajú ani zďaleka toľko čitateľov ani komentárov píšu, a to asi nie len pre tých dvoch ľudí, čo zavítajú na blog. Osobne nemám rada takéto články s posolstvom "dajte mi dôvod prečo mám pokračovať" , lebo mi to príde ako snaha o viac komentárov a kliknutí na článok a v prvom rade snaha, aby všetci všetko vychválili do neba. Dôvod, teda zrejme už poznáš a myslím, že na to nepotrebuješ ďalší komentár hovoriaci to isté čo tie predo mnou. A teraz sa pravdepodobne do mňa pustia všetky baby, čo písali len tie milé komentáre aj keď ten svoj vlastne nepokladám, za nijako zlý, len mierne odlišný.... :) -B

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak sa pustia, zmažem ich ;) a viem, že máš pravdu, asi to tak vyznelo, aj keď som vážne nechcela o niečo také prosiť, len o nejaký dôvod a možno inšpiráciu, lebo to tu mám rada, nechcem to zabaliť, no zároveň sa mi ani vážne nechce pokračovať :/ možno som len dúfala, že si spomeniem, prečo som s tým začala a čo ma na tom kedysi bavilo, lebo som už vážne zabudla

      Delete
  7. KRISTÍNA, PREBOHA, TY SI SA UŽ NAČISTO ZCVOKLA ?!

    prepáč. ale verím, že vie, že som to tak nemyslela.

    anyways.neviem, či odo mňa teraz čakáš, že ti napíšem len tak, že chcem, aby si pokračovala. nie.
    lebo ja nechcem, aby si pokračovala.
    ty MUSÍŠ pokračovať.
    po a) sme tu my. tvoji čitatelia. ľudia, ktorí tento blog milujú a už si ani nevedia predstaviť jediný deň, kedy by nenaťukali do vyhľadávača "thr" a nevyskočilo by im toto, nestlačili by "enter" a s nadšením nesledovali, či si niečo nové nepridala. pretože to sú ľudia, ktorí tu vždy budú pre teba a vždy budú čítať všetko, čo si napísala, aj keby to bola tá najväčšia somarina pod slnkom.
    po b) som tu ja. a som strašne namyslená a egoistická a neviem čo ešte, ale ja by som neprežila, keby som tu jedného dňa našla článok s tým, že ťa to tu už nebaví a že končíš. možno to znie gýčovo, ale neprežila by som to. po tej fyzickej stránke možno, ale moja psychická stránka by umrela, alebo aspoň utrpela veľmi vážnu ujmu.
    po c) máš to tu rada. priznaj si to. aj keď každého niekedy pohltí myšlienka, že chce skončiť, je to iba chvíľkový stav, pár minút, hodín, možno dní, ale nie je to pravda. a popremýšľaj, nechýbalo by ti to tu? hm? nechýbalo by ti písanie, zverejňovanie dielov a nadšené čakanie, kto napíše komentár a vyjadrí sa k tomu ?

    pozri, ja ťa chápem. aj ja som mala chuť skončiť, definitívne. a urobila som to, zrušila som blog. a už v ten večer mi to chýbalo. veľmi.

    vieš, možno je to v tom, že už nevidíš pointu. už nevieš, prečo si začala s blogom, prečo ťa to tak chytilo. z mojej strany je to dosť blbé hovoriť, pretože každý má iný dôvod začiatku. niekto si iba potrebuje vypísať myšlienky, niekto chce svoje diela zvečniť, niekto si chce iba získať popularitu. ja neviem, prečo si začala ty, ale ty to vieš. a keď si myslíš, že nie, tak ver tomu, že ty ten dôvod poznáš. len premýšľaj. uvažuj. čo ťa prinútilo začať písať ? čo ťa prinútilo vytvoriť blog ? prečo ?
    možno ťa dôvod nenapadne teraz, ale ty na to prídeš. si šikovná mladá žena, ktorá pozná ciele a príčiny.

    možno tu tu skús zmeniť. alebo sa skús prehrabať inými blogmi, možno niekde nájdeš čosi, čo ťa "nakopne", dodá ti inšpiráciu. možno skús založiť novú rubriku, do ktorej môžeš pridávať čosi zo svojho okolia, obľúbenú hudbu, obrázky.

    ale v prvom rade, nenúť sa do toho. ak aj tak nenájdeš dôvody, opodstatnenia blogovania, skonči s tým. alebo si daj pauzu. nemá zmysel blogovať pre ostatných, pamätaj si: BLOGUJEŠ PRE SEBA. iba pre seba.

    lonely. neviem, mne sa to páči. znie to ako klišé, ale mne sa vážne páči všetko, čo napíšeš. si veľmi talentovaná, to sa musí uznať. takže ja si to určite prečítam a napíšem ti k tomu úprimný názor.

    obe challenges sa mi páčia. viem, viem, robím to zase, ale chcem byť úprimná. ešte som sa s nimi nestretla, nikde som ich nevidela, ale vyzerajú zaujímavo, pútavo a určite budú baviť aj teba, aj nás :))

    takže na záver [tohto určite nekonečného komentáru], premýšľaj. niekedy večer, keď bude už tma, zhasni svetlo, aby si zbytočne nerozptyľovala ďalšie zmysly, a ponor sa do seba. skús sa mysľou vrátiť do dôb, kedy si zvažovala možnosť založenia blogu. skús sa do toho vcítiť. a možno ťa niečo napadne.
    a viem, že som ti vlastne nijako nepomohla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nepomohla? myslím, že už len keď som tu zbadala, koľko času si si pri písaní tohto veľdiela na mňa našla, že som to pochopila :) a ja som sa scvokla? ty si sa scvokla, takýto román mi tu písať :3 vieš, ako neskutočne ťa za toto obdivujem? ja by som takéto dve vety zo seba nedostala, nie celý sloh :) si neskutočná, bez tvojej podpory, čo by som robila? :)
      xxx

      Delete
    2. a čo by som ja robila bez teba ? hm ? veď si moje všetko.
      ja vieš, že ja iba píšem to, čo cítim. je ťažké dávať svoje pocity do slov, no ja sa vždy pokúšam úprimne zachytiť aspoň ich časť, nepatrnú kvapku v oceáne. je to ťažké, hlavne keď sa v mojom vnútri po prečítaní tvojich príspevkov hemží aspoň stopäťdesiat rôznych nálad a pocitov.
      ale verím, že nájdeš to prvotné potešenie z písania a blogovania, tú prvotnú chuť, odhodlanie, nadšenie. lebo, ako som už písala, ja by som to bez teba neprežila.
      love you so much. xx

      Delete
  8. STFU or I'll sonic u bitch ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laser screwdriver, how many times do I have to remind u? anyway, why would u write that 2 me? :O

      Delete
    2. why r u so mean? i did nothing to deserve this :( wait till i c u and u´ll c how it feels to be sonicked slut

      Delete