Friday 23 August 2013

Love and peace

Pár drobností na pobavenie, ľúbim vás, časť sa píše, je rozpracovaná :)


Rick Riordan, perfektný :3


Dan :3 pozrite si jeho youtube channel, ak sa nudíte, danisnotonfire :)

nie je to zlaté? Cassie je proste neskutočná žena a spisovateľka


ten pocit poznám :(

to by bolo vážne praktické...


Robert je proste neskutočný :DDD

sneak peek z Mortal Instruments, na ktoré sa tak strašne teším :3 Malec :3 :3 :3 :3



John Green :3 :3



tešíte sa? toľko filmov a kníh vychádza... :3

hope someone can get this one :3 :3 :3 

Kevííín :3 nie je úchvatný?

:D :D :D :D :D 




nedali ho chudáka na plagát, tak sa dokreslil :DDD

:3 :3 Jamieee :3

fotka odveci, ja viem, ale Godfrey z Mortal Instruments: City of bones bez nohavíc :3

:D :D :D :D yup, nie že by prvé znelo zle, buuuut

a RIVER!!! HOW THE FUCK U NOT MENTION FUCKING 


sooo me :3 :3 a tak zostanem forever alone, ale aspoň viem, že tak nedopadnem sama ;)

ľúúúúbim vás :)
aj kus kecov? zbierali ste niekedy niečo? ako voľakedy všetci mali známky, servítky... ja som mala kedysi obrovskú asi sedemtisícovú zbierku nálepok (aj s kamarátkami dvomi), aj bločky, také tie farebné papieriky. nad čím som ale rozmýšľala boli najnezvyčajnejšie zbierky. poznáte niekoho/zbierate niečo čudné? z pochopiteľných dôvodov neuvádzam meno, ale kamarátka má podľa mňa najzaujímavejšiu zbierku. zbiera kradnuté poháre, zväčša z krčiem, barov, ale nájdu sa aj iné zdroje... máte niečo lepšie? :)

No comments:

Post a Comment