Thursday 17 October 2013

A tak...

A tak zasa raz neviem, čo ďalej. A nechce sa mi, úprimne povedané. Autorka After mi neodpisuje, naposledy som sa veľmi milo dozvedela, že vlastne prekladať tu After je debilina. (už som ti písala, ak si náhodou nenašla, dáš mi link na už publikovaný preklad tejto poviedky?). K tomu, ako milo mi to bolo povedané by som dodala len niečo ako: Sorry, can´t hear you over the sound of how awesome I am.
Úprimne, občas je niečo proste moc. A človek začne rozmýšlať, prečo niečo vôbec takéto robí. Nie, neodraďuje ma to od písania, skôr ma to núti začať myslieť egoistickejšie. Ako keby som už aj tak nebola dosť veľký egoista. A núti ma to rozmýšlať, načo to sem dávam, keď akurát ma niekto zdrbe, prečo si to pekne nenechám pre seba a nepočkám si na správny čas, keď z toho budem niečo mať. Vážne neviem, čo bude s Happily Never After. Neviem, čo bude s prekladaním. Viem len, že beriem do ruky zošit, pero, začínam písať niečo s názvom Game a idem si to písanie užiť. Žiadni "kritici", žiadne ponáhľanie sa s časťou. Len ja a zošit. Čo bude tu, neviem. Asi počkám, ako sa to celé utrasie. Prekladať chcem, pýtala som sa vás na to iba tisíckrát a žiadna kritika neprišla, kým som si nad to na pár hodín nesadla a neurobila to, čo je dosť hnusné zo strany kohosi, ale ideme ďalej. Jediné, čo ma štve a zároveň drží na tomto blogu je irónia. Irónia, že práve, keď sa Maruš vrátila, ja stále častejšie rozmýšľam nad odchodom...

P.S. Nechystá sa niekto náhodou 6.11 na koncert Nely Pociskovej do Liptovského Mikuláša?


2 comments:

  1. ty a odísť?? tak to si vyhoď z hlavy! ja som prvú časť čítala, neviem prečo som nezanechala koment no strašne som sa ponáhľala na vlak a nejak som si zabudla pripomenúť, nech sa tu večer ešte stavím; ale chcem aby si tu zostala, pridávala a všetko bolo tak ako predtým. !!! :)

    ReplyDelete
  2. Kika, ak ťa nasral ten môj komentár alebo sa ťa to nejako dotklo, tak sa znovu ospravedlňujem :)) odpísala som ti tam, budem rada, keď si to prečítaš, nebudem sa tu znovu opakovať :)) a hlavne neodchádzaj, ste skvelé, aj ty aj Maruš, milujem vaše poviedky, aj keď vždy nekomentujem (vlastne väčšinou) :)) ja ťa nekritizujem za preklad, ten úryvok bol preložený skvele, ja len som ťa chcela upozorniť, že by to bolo zbytočné prekladať práve After pretože väčšina to číta už tam na blogu a potom by si z toho bola na nervy, že to tu nikto nečíta a tak :)) skús sa pustiť do niečoho iného, skús sa spýtať nás, či by sme práve to čítali a uvidíš, že to pôjde :))

    ReplyDelete