Friday 20 September 2013

Lebo treba pridávať fotky...

Ja len, že večer vás čaká epilóg k Lonely, hádam ste nečakali, že to nechám všetko bez vysvetlenia... teda, nie, že by sa tam vysvetlilo úplne všetko, ale veľa podstatných vecí.
A čoskoro začneme s Happily Never After, na ktorý sa teším, aj keď naozaj neviem, čo z neho bude a ako to s tým dopadne. Inak, už som asi spomínala, ale pripomínam, že 1D sa tam neplánujú objaviť a čo je pre mňa novinka, ale strašne sa teším je, že kapitoly budú mať názvy :3 (nie, že by som už mala názvy prvých štyroch kapitol, kde žééé) A tak. A pár fotiek...

well, posledné dva týždne prázdnin som sa stále vyhovárala, že prerábame, tak aby ste mi verili a takisto aby ste videli výsledok tejto práce... z pôvodnej oranžovej izby celkom zmena, čo? :)

pretože  lepšia kombinácia ako čaj a kniha neexistuje...


a Rebels :3 toto bolo na tréningu, keď sme mali Commercial Jazz, bolo to perfektné (aj keď tri hodiny mierny zabijak) a čo sa mi rátalo, že sme sa pekne komerčne džezovsky dohabali :3


ako vidíte, som v poslednej dobe posadnutá fotkami, vôbec nie som na instagrame závislá, kdežeééé...
kikus_ll... follow me maybe?

Ľúbim vás, už bežím na ten epilóg...

3 comments:

  1. Ten pohár je s Debenhams? Mám silný pocit, že mám v podstate ten istý, len iný vzor. :DD máš bohovskú tú izbu, ja som chcela tapetu New York a červenú sedačku, ale skončila som tak, že nemám ani len tú izbu :D

    ReplyDelete
  2. izba je úplne asdfghjkl ! :33

    ReplyDelete
  3. Rabels :DDDDD zomrem z nás

    ReplyDelete