Monday 3 June 2013

Perfektný nápad...

Ahojte :)
Možno vám už leziem na nervy, keď sa raz za čas takto ozvem a potom celý deň nedám pokoj (už som aj tretí článok na dnes napísala, ale už ho nepublikujem, nejdem vás zasa spamovať), ale je tu niečo, čo by som s vami rada zdieľala. Objavila som to už dávnejšie a dnes mi to jedna osoba pripomenula (nikdy neviem, či mám písať mená a či by to ten človek chcel...) ale už k téme.

Na TOMTO BLOGU adminka dostala skvelý nápad, ktorý si myslím zaslúži byť zdielaný a mali by ste si to všimnúť. Nejdem to tu rozpisovať, keďže to tam všetko nájdete, ide ale o súťaž o najlepšie slovenské a české 1D fanfictions. Neskutočne sa mi ten nápad páči, preto to chcem takto rozšíriť a možno vás aj trošku požiadať, ak by ste samozrejme chceli, aby ste mysleli možno aj na mňa, možno nejakú nomináciu, prípadne hlas... bola by som vám veľmi vďačná.

Ľúbim Vás :*
S časťou sa poponáhľam, idem na tom pracovať ;)

1 comment:

  1. Ahoj :) Som z blogu, kde sa koná toto oceňovanie a chcem sa spýtať Maruš, či chce naozaj, aby som stiahla jej nominácie (každopádne nie sú len dve, len zvyšok komentárov nie je zverejnených).
    - Damie

    ReplyDelete