Friday 7 June 2013

O Piatku :)

Som domáá. Poskladaná na bielej foteli, príjemne unavená. Klaudia má zajtra narodeniny, ibaže ja som zajtra v divadle, tentokrát ako divák, tak sme si spravili ladies night trošku skôr. A poviem vám, videla som najhorší a najlepší film zároveň. The Great Gatsby alebo Veľký Gatsby ak chcete. Voľba bola jasná, keďže kolegynkin obľúbený herec Leonardo si zahral hlavnú úlohu. Také ťažké ale krásne filmy sa nevyskytujú príliš často ale ja ich ľúbim. Film odporúčam. Tak fajn sa o ňom rozmýšla. :)

Na margo zážitku, má niekto tiež najlepšiu kamošku, ktorá sa pri 3D búrke vo filme opýta, že ako pre Boha pôjdeme domov? :D A vy jej potom musíte povedať, že ty krava prší len vo filme? :D

Potom sme šli na cestoviny a rizoto (ako sa to píše italsky?! :D nikdy neviem), zagratulovala som jej, dostala darček, dokonca som jej aj povedala, že ju mám rada, čo sa pri zvyčajnom tóne našej konverzácie nevidí často a tak sme pokecali. Ako vždy. Nahlas. So smiechom. Niekedy vulgárne. O všetkom. Aj o našom kamošovi, tom drzom a arogantnom, ktorý je taký super len pri nej. :) Taký krotkejšejší. :D

Zajtra jej donesiem škrečka, tej moje Klaudii, vlastne asi dvoch, lebo Hamino (vážne trápnejšie meno nebolo?! :D), zdochol a ona mala dva týždne traumu. A mojej malej Adriane sa ich narodilo päť, tak si dvoch požičiam :)

Škola? Načo sa baviť o škole? Pondelok, utorok výlet, to je jediné čo poviem o škole, lebo sa tam teším. ^_^

Dlhšie chystám článok a všeličom, aj o 21. máji, teda o mojich narodeninách ale nemám čas a ani múzu :) Ďalší víkend som na súťaži v Poľsku, snáď to dovtedy stihnem :) Ja som sa len chcela ozvať, že žijem :D

Brú noc!

1 comment:

  1. Niee:DDD "ako sa dostaneme domov?" To ma úplne rozosmialo :DDD

    ReplyDelete