Sunday 5 January 2014

Not in time 10

Mrzí ma, koľko to trvalo, mrzí ma, že nie som akosi vo forme, že sa mi nechce, že mi tento príbeh lezie krkom...
Ľúbim vás


„Sorry, Niall,“ odtiahla som  sa okamžite od neho, „ja už nie som taká. Nie som viac zúfalec, ktorý skúša všetko. Ja už viem, čo chcem. Skús to aj ty,“ žmurkla som od neho a kráčala preč. Tak sa zdá, že si budem musieť nájsť niekoho iného, kto mi pomôže. Harry, Louis, Harry, Louis, Harry, Louis, Harry, Loui... Louis si bude robiť srandu, Harry je príliš nepredvídateľný. Harry, Louis, Ha... Kašlať to.

„Styles!“ stiahla som okoloidúceho za sako a za sebou ho viedla ku kreslám oproti recepcii.

„Sadni si, porozprávame sa,“ oznámila som mu a on to vzal celkom dobre, nohu si prehodil cez druhú, podoprel si tvár dlaňou a uškrnul sa.

„Počúvam.“

„Potrebujem tvoju pomoc.“

„Ideš rovno na vec, ako vidím. Prečo myslíš, že ti pomôžem?“

 „Lebo Zayn potrebuje pomoc.“

„A mňa to trápi lebo...?“

„Je to tvoj kamoš?“ nechápavo som naňho pozrela a on sa uškrnul.

„Och, zlato, nebuď naivná. Hoci, si vtedy rozkošná. Toto je čistý biznis, to si pamätaj. Jediní, čo to berú vážne sú Liam a Zayn. A pozri, ako dopadli. Liam to ešte zvládol, hoci je otravnejší než kedykoľvek predtým. Zayn to zvláda jedine s fľašou v ruke. Ja som to pochopil dávno. Toto nie je o kamarátoch, celé je to o prachoch. Zayn vôbec nie je môj kamoš, a preto by som vôbec nemal problém napríklad mu pretiahnuť babu,“ pozeral na mňa so širokým úsmevom, na čo som len pokrútila hlavou.

„Ako to môže s tebou vôbec niekto vydržať?“ venovala som mu nechápavý pohľad.

„Chceš to zistiť? Najlepšie u mňa v izbe?“ navrhol bez mihnutia oka.

„Aj sa ti už na takéto niečo podarilo zbaliť babu?“ zasmiala som sa.

„Ver mi, aj by sa o mňa pobili. Občas im musím vysvetliť, že moja posteľ nie je dosť veľká pre všetkých.“

„Máš to ale ťažké,“ zasmiala som sa a vstala. Rozprávať sa s ním je očividne úplne zbytočné.

„Počkaj, kam sa ponáhľaš,“ zasmial sa a chytil ma za ruku, „ja tu nechcem zostať sám.“

„To hovor vieš komu. Možno keby si nebol taká sviňa nebol by si sám.“

„Práve naopak, v skutočnosti. Vďaka tomu, že som sviňa, nebudem sám,“ zasmial sa a potiahol ma, až som mu skončila sedieť na kolenách.

„Prestaň,“ zasyčala som naňho.

„Lebo čo?“ našpúlil provokačne ústa.

„Ale na mňa si moc dobrá, čo?“ zarehotal sa hlúpo Niall, ktorý sa práve dotackal z baru, v ruke už nedržal fľašu šampanského, ale čosi tvrdšie.

„Nechajte ma obaja na pokoji!“

„Viem, že to nemyslíš. Viem, že chceš, aby som tu s tebou bol,“ začal mi šepkať Harry, pričom sa tváril pobavene, zatiaľ čo aj Niall čosi stále mlel. Nervy som mala napnuté na prasknutie a cítila som, ako mi adrenalín stúpal. Zúrivosť, pri korej človek nerozmýšľa. Pri ktorej mu príde ako dobrý nápad vziať Niallovi fľašu a udrieť ňou Harrymu o hlavu.

Keď posledný črep padol na zem, nastalo desivé ticho. Niall sa od šoku nehýbal. Čo bolo horšie, ani Harry sa nehýbal. A nie kvôli šoku. Nič sa na pár sekúnd ani nepohlo, až ticho prerušil Niall výbuchom smiechu.

„Vyteká mu mozog!“ rehotal sa a ukazoval na Harryho ucho.

„To je zvyšok tvojej vodky,“ prevrátila som očami.

„Nebola to vodka,“ pokrútil hlavou a zasmial sa znova, „chceš vedieť, čo to bolo?“

Nadvihla som obočie.

„Je mi to úplne jedno. Jediné, čo chcem je alibi,“ uškrnula som sa naňho a skôr než vôbec začal rozmýšlať nad tým, čo to asi mohlo znamenať som ho pobozkala. Prekvapene zažmurkal.

„Teraz si pohni, ideme do tvojej izby,“ povedala som mu a on sa uškrnul.

„To sa hneď lepšie počúva,“ žmurkol na mňa a ruku mi presunul na zadok, na čo som prevrátila oči. Naozaj?

Nemotorne na neviemkoľký pokus otvoril dvere a hodil sa na posteľ. Zatvorila som dvere a s úškrnom prešla za ním.

„Ideš spať?“

„S tebou,“ žmurkol na mňa a ďalej ležal na posteli bez toho, aby sa pohol.

„Keď sa na to budeš cítiť, daj vedieť,“ nemohla som zadržať smiech.

„Čo tak hneď teraz?“ nadvihol obočie.

„Čo tak sa teda pohnúť z postele?“ navrhla som mu, na čo sa rozosmial.

„Keď chce nejaká kurva mňa, tak robí, čo chcem ja. Naopak to nefunguje,“ pozrel na mňa sebavedomým, aj keď zastretým pohľadom.

„Škoda, že tu s tebou nie je žiadna tvoja kurva, len ja. Lebo ja nerobím to, čo mi ľudia povedia a nie som posratá z toho, že si nejaká hviezdička.“

Na okamih zostal šokovaný.

„Chceš mi tým povedať, že ak ja neurobím to, čo chceš ty, odídeš?“ pozrel na mňa výsmešne.

„Bez zaváhania,“ uistila som ho.

„Aj keď prídeš o svoje alibi? A ja komukoľvek poviem, že to ty si Harryho zložila?“

„Ty si nič z toho ráno pamätať zrejme nebudeš,“ zasmiala som sa mu do tváre, „jedine asi toľko, že fľaša, ktorú ktosi rozbil oHarryho hlavu bola celú noc v tvojich rukách.“


Na okamih zaváhal. A pár sekúnd na to už stál predo mnou, pery na mojom krku, prsty na zapínaní šiat.

no, nie že by Zoe niekedy bola "dobrá", ale aj tak :)

2 comments:

  1. Styles sa nezaprie ! :) Ha. Nakoniec dostal čo si zaslúžil. :) :D
    "Vyteká mu mozog."..Nialler..: Srandista. :D :D


    Nech ťa nemrzí, že to tak dlho trvá...oplatí sa počkať.. ;)
    Dúfam, že v najbližšej časti tam bude aj Zayn už. :*

    ReplyDelete