Saturday 26 January 2013

Bola som donútená napísať vám článok...

Pfú, čo Vám poviem. Nechce sa mi.
Nadpis by mal znieť:
Klaudia, najúžasnejší človek, akého som kedy stretla.
Chápete, k čomu ma donútili? Nie len písať článok, ale celkovo takéto niečo. Ako ste si iste všimli, na články tu je Maruš. Jej články sú vždy zaujímavé, úprimné a donútili človeka zamyslieť sa. Tiež som sa zamyslela. Nad kamarátmi a tými vecami, čo spomínala. Ľúbim svojich kamarátov. To je isté. Idiotov pod spoločným názovm 1.E, nad ktorých nápadmi sa nestíham čudovať. Dnešna módna prehliadka napríklad. Predstavte si, že idete po chodbe, len tak si kráčate a zrazu okolo vás tridsať ľudí, ktorí vám začnú tlieskať a niekto na vás vykríkne: "Dámy a páni, model číslo päť z našej najnovšej jarnej kolekcie!" Uznávam, ako tlieskajúci divák tejto módnej prehliadky som sa bavila. Čo si o nás mysleli naši "modeli", ťažko povedať.

V každom prípade týchto exotov milujem. (Nejdem to tu kaziť tými pár výnimkami). Úplne najviac zbožňujem, keď ktosi zo zadného radu chýba a ja sa už len s peknými psými očkami otočím tým smerom a najbližšieho človeka sa spýtam, či nechce spolusediacu. Tam sú tí... najzaujímavejší ľudia.

Takisto ľudí mimo školy. Neuveriteľné zokupenie z tanečnej, kde sa nestíham čudovať nad výplodmi niektorých kusov. Hlavne jeden taký, pár sekúnd bez toho, aby niečo drístla neexistuje. A vždy to stojí za to. Alebo istá čupka. Nikdy pri nej nechápem, čo až také vtipné som povedala, no ona sa zvíja na zemi od smiechu.

A mimo toho všetkého, tam kdesi o ulicu ďalej človek, s ktorým sa poznáme od detstva a ktorý nosí tie tri hlúpe písmenká BFF. Poznáme sa odjakživa, no kamarátky sme tak... od siedmej triedy? Asi. Spoznali sme sa už dávno, na magickom mieste, ktoré voláme ulička. Je to len zastrčená slepá ulica, kde nechodia takmer žiadne autá, no odjakživa sme sa tam hrávali. Keď som bola malá, bolo nás tam strašne veľa detí a bolo to svojim spôsobom pre mňa čarovné. Vyšla som tam a vždy sa tam niekto hral, vždy tam boli decká. A ak náhodou nie, stačilo sa prejsť po uličke od jedného konca po druhý, a kým sa človek otočil späť, ulička už bola plná. Tam som stretla aj ju. Vždy sme sa tam hrávali tie detské hry, no nikdy sme neboli s nikým z týchto deciek kamaráti mimo našej uličky. Neskôr každý chodil do školy inam, viacerí sa presťahovali, zmenili partie, začali piť... Každí sme mali kamarátov v škole, ja som tam mala svoju najlepšiu kamarátku. Neviem, ako sme sa dostali späť k sebe, no pamätám si, že keď mi raz moja bývalá najlepšia kamarátka naschvál udrela hlavu o stenu, vtedy som povedala Vierke, že je moja najlepšia kamarátka ona. Neľutujem to, koľko sme si užili zábavy a všetkého... Včerajší deň by som opisovala pol hodinu, stačí vám vedieť, že sme si obe priniesli na kabátoch dnu po pol kile snehu, ona aj pod kabátom.

But... všade je to hlúpe ale, však? Napriek tomu všetkému, vždy som chcela odísť po strednej do Londýna, a to akokoľvek. Nikdy som neuvažovala, že tu zostanem kvôli niekomu, že by mi niekto chýbal tak veľmi, že by som si to rozmyslela. Čo sa zmenilo? Ako je možné, že teraz nad tým uvažujem? Že si nie som istá, či by som tam naozaj išla, ak by to znamenalo byť sama a niektorých ľudí tak dlho nestretnúť? Prečo ten človek, kvôli ktorému som vôbec ochotná takto rozmýšľať nie je moja najlepšia kamarátka? Asi sa konečne dostávam k tomu, o čom má byť tento článok. K človeku, ktorý sa považuje za to najlepšie, čo ma kedy stretlo. Niekomu, kto je stále neobjektívny, ktorý mi stále nadáva (fajn, toto platí vzájomne :D), kto ma sáče pod autá (dobre, aj toto platí vzájomne), koho sme včera skoro rozpučili (nie, neľutujem to :P) a ktorý vidí súvislosti aj tam, kde nie sú. Niekto, kto má so mnou spoločného toho viac, ako všetci ostatní dokopy a koho mi do cesty strčil akýsi osud. Som mu za to neuveriteľne vďačná. Poznáme sa od septembra a už teraz jej môžem povedať všetko. Nie je to zvláštne? Neviem si predstaviť, čo by som bez nej robila. Napriek všetkému to so mnou ešte nevzdala, čomu sa čudujem (aj keď som jej na lavicu napísala obrovským fixou BITCH). Vieš, že ma to veľmi mrzí? Na svoju obranu len toľko, že ona mi popísala celú lavicu. Úplne najlepšia vtedy bola Kika, moja retardovaná spolusediaca.
Klaudia: Zmažeš z tej lavice tú nadávku?
Kika: (dlhý pohľad na lavicu) Ktoré tam je nadávka?
Nuž, angličtina našich spolužiakov je miestami na zaplakanie, no väčšinou na zasmiatie.
Alebo ďalšia osoba, keď sme s Klaudiinej lavice zmazali to veľké bitch, chcela to napísať znova.
B...I... Ako sa to píše? Takéto hlody proste milujem. Povedzme, že my angličtinu vnímame trošku inak ako zvyšok. Lebo raz ideme do Anglicka. To je isté. Viete čo?! Práve ma tak odveci napadlo... mám už zabookovanú letenku do Londýna!! Teším sa :D
Fajn, nič ma už nenapadá, len toľko, že vás strašne ľúbim.
And of course, i ľuf u bitch too :*

Je to stiahnuté kdesi z netu a presne to nesedí... Ale pointa je. Stačí sa niekedy na seba pozrieť a hneď vieme. Hlavne taká angličtina....
Wet... of course I mean weather...
Sure, Miško ;)
We know u a bit better than that

11 comments:

  1. kde v riti si ?? ak sa do 2 minút nenájdeš asi ta pojdem zaspamovat .ale až ked dopíšem toto :D vopred sa opravujem za slovenčinu-čiarky,í/ýčka .Nikdy mi to nešlo .aj ked odkedy poznám jedného velmi inteligentného človeka sa zlepšujem .Tak a k veci ..K TOMUTO JU NIKTO NEDONÚTIL.JE TO 100% DOBROVOLNÉ . A EŠTE TO AJ ZLE NAPÍSALA .ČLÁNOK SA MÁ VOLAŤ "THE BEST PERSON ON THE WORLD IS KLAUDIA" .(aj ked je pravda že som to najlepšie čo ta kedy stretlo ) :D slovo BFF je velmi nepresné a často sa v nom sklameme. nikdy som to nebrala moc vážne pretože tam je to "forever"(fuckever :D) čo v 16 tich rokoch je takmer nemožné ..preto Best Friends je to vystihujúcejšie .je mi jedno že sa poznáme velmi krátko ,je mi jedno akým spôsobom sme sa spoznali .Nezáleží na tom ako dlho tu ten človek už je ,najdôležitejšie je ako dlho tu s nami ešte ostane .Práve preto že som si istá že tu so mnou zostaneš ešte velmi dlho (a aj napriek tomu že ty si sa to ešte neodvážila napísat ) si myslím že nás dve spojujú slova best friends už od prvého týždna čo sa poznáme ..áno každá máme kamarátov na ktorých nám záleží no mne stačílo týchto 6 mesiacov na to že som zistila že si jednoducho tá iná .teraz nemyslím weird :D ale iná ako všetcia ludia ktorých poznám :) možno to tak nebereš .ale ja áno :) a teraz ku vážnejšej téme ..prečo do pekla vôbec uvažuješ o tom že či dokážeš odíst do Anglicka .Bitch !!! predsa vieš že my tam pojdeme aj keby čo bolo .Dokonca aj keby ta Mišo balil :D if u know what i mean :D haaaaaaaaaaa strašne vtipne s tým autom ..inak Kika ako sa cítiš potom ako si zhodila tabulu a nenapravila ju ? opíš mi svoje pocity? .:D :D :D a čo ked nám neorozumejú !! :D to je ich problem že ich english skills are tériblllll :D aspon nemusíme mazat komentáre :D bože Mišo . po hentom ho mám radšej ako pred tým ..sooooo bééjsikli ..:DD you miss me . :D and u love me too ! :D a toto si neodpustím -1Dfuckmeinthekitchen :D Sl..T ..:DDDDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ťa milujem, ty popiči vydierač :D :D

      Delete
    2. ako sa píše popičy ty smurfette bitch .:3 na teba pošlem veverky :D

      Delete
  2. a ako sa píše odýdu? ty cigaň nemovsky :D :D aby neprišli za tebou zajace :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja Ťa milujem Marrietka. ale trvám na tom aby si ponožky nevymenila za tie pásikavé .-_- :D aj tak za všetko môže Marek :D :D :D :D

      Delete
    2. tiger Mareek allá tatko šmolkololololó :DD a može! :D to je popiči chlap :DDD ...gertrúda cerí zúbky, asi mi utečie, ak ju zrazí auto, budeš jediným vinníkom :( :D

      Delete
    3. moj tiger ? :D :D :D just kiddin :D a to že cerí zúbky znamená že sa jej niečo nepáči ..možno to meno treba zmenit :D :D poriadne ju drž na tom vidítku ..poviem mačkám a zajacom nech jazdia opatrne aby ju náhodou nezrazili :( :D

      Delete
    4. nie, to je Kaťin tiger :3 :D :D Kaťa je inak popiči žiarlivá :DD ..niee!! však vravím cerí zúbky na ponožky! :DD ma rada tie pasikave a ty ju stale presviedčaš že kvetinkove su krajšie :( :D :D no ale to ti poviem.. že.. ona zajace nesmie vidieť, šak to su Wariine africké zajace, a ten jeden ju podviedol tal len mice možu šoferovať :(

      Delete
    5. to je inak popiči používat všade slovo popiči :D :D ale čo to tu meleš ..ved kvetinky sú len na rakve :D pasikave jej odporúčam aj ja :D nemusí už viac cerit zúbky :D jáááj ..prepáč ja som zabudla ..tak len pussy budú šoferovat ..zajace budu zdeprimované v klietke :( :D

      Delete
    6. No ale neviem či bude Pussy pozorná, však všeličo možu s tou Kitty dovádzať, you know what i mean :D :D #dvepopičinajslavnejšiemačkynaplanete :D

      Delete
    7. viem si predstavit ..nič pre velmi pobožných ludí :D :D #kedsadveteplémačkynudiapobudiaceluulicu :D

      Delete