Thursday 31 January 2013

Time for a little talk

Chce sa mi kecáááť. Vykecávať a vypisovať hovadiny. Len tak. Preto som sa rozhodla skúsiť niečo, ako 3o day challenge. Vlastne, ono to je 3o day challenge, len s tým, že si dávam vlastné pravidlá. Nie som človek, ktorý má rád pravidlá. Odpovedám na otázky v poradí, v akom chcem a ktoré chcem vynechám. Neznášam otázky ako: Niečo o sebe. Nech sa spýtajú presne, ako mám vedieť, čo povedať? Napadlo ma, že by som to chcela písať po anglicky. To by bol pre mňa ten challenge a úprimne, keď tak uvažujem, čo tam napíšem, rozmýšlam po anglicky. Stáva sa Vám to niekedy? Mne vážne hrabe, ale ja rozmýšlam, dokonca snívam po anglicky. Siriusly. V každom prípade, prosím si vaše reakcie, aspoň na jazyk, v akom to mám písať. Rozhodla som sa, že prvý bude po slovensky, je to taký na začiatok. So, let's begin.


Your day, in great detail.
Aký som mala deň, do detailov.
Začínam trojkou, pretože ak by som začala dvojkou, tri by vyšlo na zajtra. A deň, keď spím do dvanástej a idem k babke nikoho nezaujíma.


Čiže, začneme až príchodom do školy, kedže nepredpokladám, že vás zaujíma cena autobusového lístka alebo tá tlačenica vo vnútri. 

Prvá hodina bola slovenčina s milovaným Bohdankom. Aspoň nám bolo teplúčko. Spolusediacej zmizla kniha z lavice a hľadala ju. Úprimne, bola dosť otravná. Celý čas len: "Nevieš, kde je tá litika? Musí tu byť..." blááá, blááá, bláá. Prvá hodina. To som ja ešte spala. To dievča mi vážne lezie na nervy. Je otravná. Poviete niekomu slovo a ona tam hneď je. "ČO?!" Ako keby som jej chcela všetko povedať. Nechcem. 

Druhá hodina suplovaná. Čiže voľno. Drahá spolusediaca mi šlohla slúchatká (nechala som jej ich, lebo s nimi bola ticho :D) a popísali sme spolužiačke (V)Ani lavicu, čiže sa s nami nebavila (so mnou a Kajuškou). Potom sme jej ju asi počmárali znova, niekto sa mi hrabal v mobile (nepotešil sa, keď zistil, že ju mám uloženú ako Bitch, ale smiali sa o chvíľu všetci). Vlastne, celá táto hodina bola iba o kecaní a pokreslovaní lavíc.

Tretia hodina bola franina, to bolo o tvárení sa, že počúvame (tá profesorka ma neznáša!). A ešte som Klaudií na lavicu napísala: Styles's bitch. A podpísala sa jej hádam na každú stranu zošita. Ona mne, samozrejme, tiež. Kam pozriem, všade len Kajuška.

Štvrtá bola napoli chémia, napoli fyzika. Chémia bola fajn, na fyzike voľno. Tam ma akurát ohovárali, ja som spala so slúchatkami v ušiach. 

Ááááá, prestávka! Najlepšia časť. Polhodinová. Pointa prestávky je asi taká, že po jej skončení som mala na ruke nápis "I'm a slut" (stále tam je), Klaudia mala "call me Cunt" a Terči "whore". Okrem toho sa ako inak dve isté osoby zo zadnej lavice pobili (verte mi, ony stále). 

A piata hodina - rozdávanie vysvedčení. Problém? Triedny=angličtinár. Naše ruky? Krásne. Asi by to nemal vidieť. Ktosi drhol, ktosi mal dlhé rukávy :DDD Dostala som milú pripomienku od triedneho, niečo v tom, že som dôkaz, že sa netreba učiť, stačí vedieť. A mohli sme vypadnúť.

Šli sme na pizzu a cestoviny, kde sme stretli pár ďalších spolužiačok. Jedna k nám prišla a začala nám vyžierať z tanierov. A poohovárali sme a tak.

Potom tréning - zistila som, že nemám kraťasky. Tušíte, ako vyzerajú tanečné kraťasky? Len pre priblíženie, nekupujú sa medzi nohavicami ale spodným prádlom. Takže také. Pobehala som pol mesta, kým som jedny našla. Nemali normálne čierne! Čiže som pol dňa behala s nápisom fuck na zadku. Krásne to vyzeralo na balete, na bábikovsky ružových silonkách (bŕŕŕŕ).

So, to je asi všetko, len mám svalovicu, bolí ma hlava a tvrdnem za pc. 


Dúfam, že môže byť. Ďalší bude, keď sa mi bude chcieť.
A prosím, napíšte, či môže byť po anglicky alebo nie. 
Love ya

6 comments:

  1. Pokojne po anglicky. Ak ti to urobí radosť, ja to prečítam bez problémov. :)

    ReplyDelete
  2. jasné v angličtine :D súhlasím tuto s Adelkou :)

    ReplyDelete
  3. Myslím, že by to mohlo byť pokojne v angličtine :)) aspoň to budú čítať iba inteligentné osoby ;))
    páči sa mi to, rada sa dozviem o tebe niečo nové. tento projekt sa mi páči, veľmi. teším sa :))

    ReplyDelete
  4. "Akoby som jej chcela všetko povedať. Nechcem" :DD Jasné, že to môže byť po anglicky, aspoň to budú čítať takí ľudia, ktorí potom nemajú potrebu to trápne okomentovat;) A som rada, že robíš túto challenge, už sa teším na ďalšie prispevky. :)x Alexi

    ReplyDelete
  5. celkom nudný den ..bývajú aj lepšie . a láskavo nehovor tak škaredo o svojej spolusediacej ..ona za to nemože ..že je taká ..iná .otravná ..:D a prečo si pri opise chémio-fyziky nenapísala ako si skoro dostala peračník do hlavy ? (škoda že skoro,nabudúce sa lepšie uistím že sa nepozeráš) :( a ta poznámka o tom čo ti povedal Mišo ..povedal to napiču ..stačí mat štastie ako ty !

    ReplyDelete
  6. a nepíš to po anglicky .ved ty nevieš po anglicky . a ja si to nebudem vediet preložit .píš radšej po francúzsky nech mám ako takú šancu prosím .:D

    ReplyDelete