Monday 4 March 2013

Photospam :D

Opäť mám pre Vás pár obrázkov. Enojoy.
Na konci ešte čaká pár kecov :)
Aj k Vašim komentárom....










I totally <4 this!!! Kto nepozná Divergent (Divergenciu), môžem len odporúčať, dokonalosť!


























<4
Viem, že sa to nehodí ani nič, no nemohla som to sem nedať, aj keď je to také depresívne.







Takžééé...
Boli otázky v komentároch, ku ktorým sa nemôžem nevyjadriť. A aj komentáre bez otázok, ku ktorým sa potrebujem vyjadriť tiež.

Kedy sa dozvite, prečo odišla? Cítim sa hrozne, že hneď na prvú otázku, ktorá sa vyskytla odpovedať nemôžem, no neviem to bez toho, aby som prezradila viac, než by som mala. A ja vám nechcem všetko prezradiť, nejaké tie esá v rukáve mať treba ;)

Padla aj otázka, či sa k sebe vrátia a presne, ako pýtajúca sa osoba predpokladala, neprezradím to. S časti aj preto, že to ani sama poriadne neviem. Tento príbeh má strašne veľa možných pokračovaní, sama neviem, ako to ďalej bude, mám akoby tri deje a stále neviem, ktorým sa budem riadiť.

Domi, ty mi musíš napísať, čo si myslíš, prečo odišla, ani nevieš, aká som brutálne zvedavá a stále nad tým rozmýšlam. Tak šup šup, prosííím. Komentáre, fb... čaká to len na teba.

A posledné, k čomu sa chcem vyjadriť, vraj mám rozmotávať, čo tu teraz motám. Ja len, že pre mňa rozmotávať znamená to isté ako končiť. A to asi nechceme. Nie, ja to len začínam zamotávať. Rozmotávať sa to tak skoro nebude, prepáč.

A samozrejme, všetkým, ktorí napísali akýkoľvek komentár alebo si to aspoň prečítali veľmi ďakujem :*

2 comments:

  1. Nie, nie, nie. Nenapíšem čo si myslím lebo trepnem nejakú blbosť -.-' (aj keď blbosti trepem stále). Mám menšiu teóriu ale to by bolo až príliš jednoduché :) Som si istá že si to zamotala takže moja teória je taká predvídateľná :) Možno ti to napíšem ak si tým budem trošku viac istá ;) K obrázkom... Milujem keď sem prídem a nájdem tu "photospam" :D vždy viem že tu nájdem hunger games a HP :D Vždy je tu niečo nové a vždy sa na tom smejem aj o pár dní neskôr :3 Teším sa na ďalší photospam a ďalšiu časť ^_^♥xx

    ReplyDelete
  2. Divergencia! ♥ Harry Potter! ♥ a tie príbehy čo píšete! ♥ ja som vedela, že sa mi tu bude páčiť keď mi túto stránku odporúčalo asi 10ľudí ;) :)

    ReplyDelete