Tuesday 17 December 2013

Konečne raz nepíšem, aby som sa vyhovárala

Len krátko, lebo ma pri písaní časti (neuverili by ste, ale to práve robím) napadlo čosi, s čím som vás chcela oboznámiť a zasa by som raz na to zabudla, tak sem tak bezvýznamne píšem, lebo potom zabudnem a budem mať zlý pocit. Chcela by som vás oboznámiť/upozorniť, že Not in time bude v blízkej (a dlho trvajúcej) dobe obsahovať značné množstvo vulgarizmov všetkých typov, čo je kvôli deju nevyhnutné, tak aby ste s tým rátali a ospravedlnili to. Teším sa na nový dej, ktorý bude fajný, vývin udalostí, ktorý má nasledovať sa mi páči a teším sa na jeho písanie, ale teda dopredu vás na slovník pár osôb upozorňujem, odpusťte, bez neho by to bolo suché a také nereálne. To sú situácie a stavy, kde sa nadáva a preto sa nadávať bude.
Pointa ani nepríde, nehľadajte ju.
Ľúbim vás
Xxx


No comments:

Post a Comment