Thursday 7 February 2013

All over again? :)

"Lebo masky sa na bále neskladajú. Nechápeš to? Masky sa neskladajú nikde. Masky držia líniu."

Mám toto. A potom ešte pár viet, ktoré poputujú do koša. Ani neviem, kde som to chcela použiť, čo som s tým chcela urobiť. Do masiek, áno, ale prvá časť sa nehýbe, aj keď mám vymyslený dej. Tak čo tam? Pomoc. ;(

Potom mám ešte ďalších pár viet, iného príbehu, iného prológu, ktorý má veľa dočinenia s Adrianou. Prečo sem píšem? Lebo čísla z 6oo-8oo za deň, klesli na 2oo-3oo. A to je.. bieda. :) Tak baby, čo s tým spravíme? Čo od nás chcete? Aj keď som odídená, toto sa mi nepáči. Ale chce to spoluprácu. Tak píšte, a ja som ochotná sem prísť, niečo zmeniť, vrátiť to aspoň do starích koľají. :)

Maruš

3 comments:

  1. Maruška chýbajú tu tie tvoje články :) a tiež príbeh. Veľmi by som chcela, aby si aj ty pridávala nejaké články :) (nemusia to byť len príbehy)ako napr. minule dokonalosť tak teraz niečo podobné :) strašne fajn sa to číta :))

    ReplyDelete
  2. Občasné Harry Potter obrázky :D a možno ešte jeden príbeh I keď ja sem chodím aj tak :) -Kate

    ReplyDelete
  3. mne tu chýba tá denníčkovská časť. viem, že ste napísali, že už sa sem spovedať nebudete, ale mne tu jednoducho chýba to vypisovanie duše ://
    takisto tie obrázky, niečo na zasmiatie :D :D

    inak, tá prvá veta je úžasná. perfektná, veľmi sa mi páči.

    ReplyDelete