Monday 25 February 2013

Hey sexy ;P

Bola som, videla som, zažila som... a stále z toho nie som spamätaná. Ale tak v dobrom, akože sa mi motá hlava. (To už som doma týždeň :)

Mám kopu novích kamarátov, zážitok, na ktorý budem vééľmi dlho spomínať ako na najbláznivejší, najzaujímavejší a najdokonalejší lyžiarsky. A mám Mareka :)

Asi nemá zmysel hovoriť, na čom sme sa smiali, čo sme dovádzali, lebo to chápeme len my zúčastnení :D, len chodbovice spomeniem. Legendárne sedenie na chodbe, niekomu na kolenách, občas aj na bruchu, na zemi, alebo v kope, lebo sa nám chcelo, hodiť sa niekomu cez chrbát, a pár ľudí sa inšpirovalo, alebo sme ležali, nohy opreté o stenu, niekedy bol vo výhľade jeden z Čekanovích šamanov. A kecalo sa. Kecalo, trepalo, hrali sa stupídne hry.. ale hlavne sa provokovalo a bojovalo. Viete prečo vznikol fight č.1? Sluníčka mi chceli ukradnúť Betty, moju Betty Boop ponožku, najlepšiu ponožku na svete! :D (a ešte aj chceli zistiť či mám chlpaté nohy :P) Akože celá chodba proti mne, samej. Búú. Rehot počuli asi aj srnky na Novej Holi. A provokovanie, to fungovalo tak, že som sa sedela pri jednej stene, Marek pri druhej.. a asi sa aj niekde iskrilo, lebo to čo sme tam dovádzali, to ste nevideli v žiadnom filme, ani v nijakej story. V rámci srandy, ako inák, len keď som zašla priďaleko, doniesol pásku. A raz ma ňou aj oblepili. Mám -1% vlasov na šiji. ;(

A tak som prišla domov usmáta, s pokazenými krížami, lebo na lyžiach sa netancuje... a s Marekom ;D

Toť polovičné osadenstvo legendárnej chodby, zvyšok ešte večeral. ;)

P.S. Na poslednej fotke je Jakub ;D









3 comments:

  1. nechápem čo tu robia také neslušné fotky -_- a tá druhá .ten chalan má hlavu v tvojom rozkroku !!! .na prvej nejaký grupáč ..no ja asi prestanem chodit na tento blog ..:D :D :D :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. trapka :D :D raz si moja valentínka a už žiarliš -_- :D

      Delete
    2. ja by som žiarlila aj keby niesom tvoja valentínka .-_- tak ale ved sa na to pozri z mojho pohladu ..ty by si nežiarlila ?! :D :D

      Delete