Thursday 4 April 2013

Aháááá!!!

Mrkvičky, karfióliky a iné zelené veci! Zlatíčka moje!
Práve som zistila, že naše videá zo súťaží sú na nete :3
Viacerí chceli vidieť novú choreošku, takže vám hadžem linky na tie dve, čo pôjdu na majstrovstvá sveta.
A s tou prvou ideme aj zajtra do Topolčian :3 a ešte jedna, čo má véééľku premiéru, čiže nemáme video :D (a tá je rozhodne z týchto že naj -_-)
Anyway, enjoy :*

Live your dream


Witches from Emerald city


Čarodejnice - dlhšia (originál) verzia
to len majstrovstvá majú časové obmedzenie 3:3o -_-

Sama som to poriadne nevidela, čiže za kvalitu neručím.
Love u :*


P.S. asi musí niekto trénerke vysvetliť, ako držať kameru... však točila dlážku

5 comments:

  1. A v Topoľčanoch býva kto?! :D :D Marietta! :D

    ReplyDelete
  2. ste dokonalééééé !!!!! :*

    ReplyDelete
  3. Tak toto je cisty brutal! Zomrela som:) ste uplne skvele, klobuk dolu!:) A to tancujem uz 9 rokov a stale nie som taka dobra ako ty!:) wow! Xx Alexi

    ReplyDelete