Saturday 15 September 2012

Amy, who lives next 2 u? EPILOG

Veľmi sa ospravedlňujem, že to skončilo takto. Viem, sľúbila som kedysi dávno happy end, ale akosi nevyšiel. Napriek tomu mi tento príbeh bude neuveriteľne chýbať. Tak dúfam, že sa vám to bude páčiť. ľúbim Vás. A ďakujem za skvelé komentáre, ani neviete, aká som vďačná. Pobavili ste ma. Lexi-nepovraždila som ich pre to, čo si myslíš, len mi to tak prišlo.



****Zaynov pohľad****

Pohreb skončil a ľudia sa pomaly začali rozchádzať. Niall to nevydržal a v slzách odišiel po skončení hneď medzi prvými. Ja som chcel ešte chvíľku zostať, počkať, kým ostatní odídu a sám zostať pri jej hrobe. Veď to bola moja kamrátka. Ako to mohla urobiť a opustiť nás? Ľudia pomaly odchádzali, niekto ešte položil na hrob kvety či veniec. Sledoval som ich a slzy sa mi kotúľali po lícach. „Prepáčte,“ poklepkal mi po pleci starší chlapík, „a úprimnú sústrasť. Vy ste boli jej kamarát?“ Prikývol som a utrel si oči, aby som ho videl aspoň trochu ostrejšie. „Môžte ísť so mnou? Je tu niečo, čo by ste asi mali vedieť.“ Nasledoval som ho do opustenej časti a v tichosti sme zostali na chvíľku stáť, kým si odkašľal a začal. „Viete, ja som lekár. A čo sa týka toho dievčaťa,“ „Amy,“ prerušil som ho, „čo sa týka Amy, je tu niečo, čo by ste mali vedieť. Vlastne, chcem vás požiadať, aby ste zvážili, či je jej priateľ schopný prijať túto informáciu a v správnej chvíli mu to povedali.“ Opäť som prikývol, na sucho preglgol, a keď som sa uistil, že tu v okolí nikto nie je, vypočul som si doktora.


****

Možno to nebola správna chvíľa, no vedel som, že on by to chcel vedieť. Preto som rovno z cintorína šiel k nemu. Naozaj som nevedel, ako mu to povedať. Rozmýšľal som nad tým, až tak, že som skoro zabudol vystúpiť z auta, keď som bol na mieste. Ako to vezme? Ako mu to vysvetliť? Čo robiť? Kráčal som pomaly po schodoch a snažil sa to čo najdlhšie odkladať. No už prišla tá chvíľa, jeho dvere boli predo mnou a ja som nemal inú možnosť, len zaklopať a pripraviť sa na najhoršie. Čakal som so zatajeným dychom, no nikto dvere neotvoril. Zaklopal som ešte niekoľkokrát, potom to vzdal. Buď tam nie je alebo, čo je pravdepodobnejšie, nechce otvoriť. Chce byť sám a mať pokoj, čo chápem, no toto je tiež dôležité. Nemá to zmysel, neotvorí. Pohľad mi zablúdil k Amynim dverám, keď som si uvedomil, že sú otvorené. Mimovoľne som sa oprel o stenu a zošuchol na zem. Chvíľku som tam len tak sedel a slzy mi tiekli po tvári. Vedel som, že tam nájdem Nialla. Chudák, musí to veľmi zle zvládať. Keď je tam, tak skoro to nepredýcha. Ako mu to mohla urobiť? Nemohol som si pomôcť, musel som jej to vyčítať. Neuvedomovala si, čo to urobí Niallovi? Ale potom mi došlo, že ona zomrela vo vedomí, že on ju viac neľúbi. Vzdychol som si a donútil sa vstať. Prešiel som k dverám a zhlboka sa nadýchol. Teraz vojdem dnu a oznámim najlepšiemu kamarátovi, že neprišiel len o priateľku. Ale že čakala aj jeho dieťa. Pomaly som potlačil dvere a v sekunde ako sa otvorili som zbadal Nialla nehybne ležať na zemi.

THE END (teraz už naozaj)

6 comments:

  1. Prosím prečítajte si tento článok, prípadne nechajte komentár :) Ďakujem!
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/kto-vlastne-som-a-moj-pohlad-na-zivot

    ReplyDelete
  2. Kikuš :) je to, alebo teda bolo (aj keď mi to bude neskutočne chýbať) dokonalé, vážne som Amy obdivovala a neskutočne jej závidela, ty len hlave neprestávaj s písaním pretože som JA som na ňom závislá :D okej? :)ďakujem že mi takto obohacuješ život (áno, je to somarina ako som to napísala ale inak som sa vykoktať nemohla :D :D ) LOVE YOU !! :* xx

    ReplyDelete
  3. oficiálne prvý krát, píšem na tomto blogu komentár, som rada, že to nebolo toto, no aj tak mi je to ľúťo, s Amy som sa niekedy stretla, veľa situácii sme mali spoločných či už prežitých alebo začatých. Ďakuje, za takto nádherný príbeh a za takto krásne ale smutne dokončenú poviedku :(( Bude mi smutno P.S Ty asi netušíš kto som :D :D či mýlim sa? :D let me know on fb ♥

    ReplyDelete
  4. :´( Ew. Nááádherné ale napriek tomu smutné. Epilóg je perfektný! :* Odkedy som prvý krát začala čítať túto poviedku, vedela som, že toto bude moja srdcovka. ♥ Celý ten príbeh ma okamžite dostal a bola som na ňom ZÁVISLÁ! :) Bude mi smutno... :( Dokonalosť! Všetky tie poviedky a jednodielky a aj hoci len nejaký ten výlev,ktoré píšeš, vždy keď to čítam, mám neuveriteľný a nenahraditeľný zážitok. Presne pre toto ťa tak *NENORMÁLNE* ľúúúúbim! ♥♥♥ xxxxx

    ReplyDelete
  5. Četla jsem tuhle povídku od samého začátku. Možná proto, že tam vystupoval můj budoucí manžel:D nebo proto, že mi prostě Amy a celková povídka padla do noty od samého začátku. Pamatuju si, kdy jsem se tě ptala, jestli bude HAPPY END a ty jsi tak trochu neurčitě řekla, že asi jo. Nakonec to není HAPPY END ale jenom END, ale krásný END!♥miluju AWLNTY a budu navždy!♥ jelikož jsem tento blog našla asi před 10 minutami, neměla jsem možnost se porozhlédnout, jestli píšeš ještě nějaké nové povídky, ale doufám že píšeš, protože nevyužít tvůj talent.....♥ love you♥

    ReplyDelete
  6. Tento príbeh som začala čítať včera keď som prišla zo školy, teraz som ho dočítala a od začiatku som ho milovala tešila som sa na to že na konci budú mať možno dieťa a požiada ju o ruku ako v každom príbehu. no tento tvoj je taký výnimočný čítala som také len 2. tvoj a jeden ktorý píše jedna baba (no to je teraz jedno) moje očakávania sa síce splnili no keď som videla že je to predposledná časť a ona sa zabila vedela som že to nebude dobre. a keď som si teraz prečítala túto poslednú (2! :D) časť plakala som.. je neuveriteľné aký talent musíš mať na to aby si dokázala napísať to ako ona zomre a čaká jeho dieťa a pritom sa on zabije pretože ju miloval. strašne sa teším na tvoje ďalšie príbehy a dúfam že tiež nebudú s Happy ENDOM ale mohli by byť aj také a dúfam že tiež s Niallom! :)

    Tvoja verná čítatelka Kikuš! :)*

    ReplyDelete