Tuesday 18 September 2012

Od Maruš č.5 :)

Bongiorno !

Baby moje, SIM mám ale len kúúsok, a to ja nerada keď v tej časti nie je nič podstatné, nijaké tajomstvo alebo niečo zaujímavé... Možno si nevšimnete, ale takmer vždy je tam vsunuté niečo, čo bude neskôr kľúčové :)  ...Aby som sa vrátila k téme... to zaujímavé aj podstatné má prísť, v najbližších troch častiach určite :) ...ak teda zase nedostanem chuť ešte to predĺžiť :D ...ibaže zajtra bude treba zájsť niekam na žuvačky, viete aké :D, a nájsť niečo neobohranejšie ako je Justin B. :D ...aj afrodiziakum by bodlo, lebo toho veľa nenaspím, ešte viacej ma potom takú prispatú unavý škola... a potom, že tancuj a skáč na tréningu ! :D Tak si asi viete predstaviť, že ledva ťukám prstami do klávesnice, nie ? :) ...k tým prstom :D, včera sme s Káčou (Katie) trepli, že mám emancipovaný palec :D ...bol dohrýzený a ukradnutý krpatým Lukáškom, ktorý ma neskôr prehlásil aj celú za svoju, čo sa nepáčilo jeho sestre dvojičke Viky, podľa ktorej som jej :D ...takže som vlastne vo vlastníctve týchto dvoch trojročných čertov, čo vyzarajú ako anjelici (veľké tmavomodré oči, blonďavé vlásky)... a ja vôbec nenamietam, lebo ich milujem jak mojich :) V skutočnosti sú to súrodenci mojej najlepšej kamarátky :D

Mmm, ešte som niečo chcela, ale zase som sa moc venovala tomu prvému, až môj mozog vypustil to druhé aj tretie :D Sou sorry, keď to tu vypnem určite si ako vždy spomeniem :D

Inak, poznáte takú vec ako Projekt 30 dní ? :) ...dnes som sa k tomu konečne dostala a páči sa mi to... Na každý deň je jedna otázka, téma na ktorú sa mám vyjadriť a napísať svoje myšlienky, zážitky, skúseností. Ak to teda správne chápem :D ...a páči sa mi to, ja takýto typ kecania rada :) Tak sa pýtam vás babuľky, zaujímalo by vás to ? Môžem sa aj ja do toho pustiť ? :) ...zatiaľ som to videla na troch blogoch, ktoré možno čítate :)

Už viem čo som chcela ! :D ...Katie písala článok, keď bola tu u nás, asi pred druhou hodinou nočnou  :D ...ibaže po druhej dostala milá moja chuť prechádzať sa :D ...tak sme v pyžamách, v hlbokom štádiu noci "vyšli do ulíc" :D ...najprv sme si posedeli na plote, obe tam nachladli, a potom sa prešli :D ...čo za kecy tam vznikli, to je škoda rečí :D ale čo som mala robiť, keď to Katarína vždz túžila urobiť ? :D ...ľúbim ťa tigriňa :* :D ...nejaké ostatné veci ste si asi/možno prečítali na People change, memories don´t ! :)

:D :D strašne veľa zaujímavých záberov v ten deň/noc vzniklo :D :D ...špiritistka bola neskôr aj s Debbie :D

Chceli by ste článok aj zajtra ? :) ...asi by bol o všetkom, čo som zabudla dnes, možno prídu nové šibnuté a blonďavé myšlienky :D ...vrelo dúfam, že príde aj múza :D A čo ten projekt 3o dní ? :) ...ak by ste boli také zlaté, tak... komentár ? :*


I hope you know, how much I love U... <3
Červený gumený macík ! :D

P.S. Bola by som zabudla, tak moc hovorím o Kataríne a vy možno ani nechápete o čom :D ...ono je to TU na jej blogu :) Ak sa preklíkate až k článku Však s Maruš, nie ? :) :D ...tam je to, načo tu nadvezujem :) ...plus jedny z najdokonalejších príbehov aké poznám ;D


Inými slovami, Hakuna Matata :D :D
Ako ja ten výrok milujem :D
A obrázok... takto fungujem posledné dni :D
Čo vy ? :)
Kludne sa vykecajte, budúcej psychologičke/terapeutke (maybe) :D
Už vážne končím...
Takže, brú noc zlatíčka :)

No comments:

Post a Comment