Tuesday 11 September 2012

Bitch against will 9

Naozaj som sa snažila, no aj tak nemôžem povedať, že by sa mi táto časť nejak extra páčila. No aj tak dúfam, že Vám sa aspoň trošičku páčiť bude :*


Nechápavo som pozeral na Carmen, nalepenú na Ryanovi. Celé to nedávalo zmysel. Už to, že boli zas spolu. No nikdy to nebolo také ako teraz. Vždy ju Ryan bozkával a ona sa snažia utiecť, odťahovala sa od neho. Dnes sa naňho lepila, ruky mala okolo jeho krku, nohu okolo jeho pása. Prekvapene som ich sledoval a nemohol som tomu uveriť. Veď som to zahral dobre, Ryan jej dal pokoj, čo sa teraz stalo? Ako je to možné? A prečo to vyzerá, že je s ním dobrovoľne?


****Carmen, hodinu skôr****

Po hádke medzi Ryanom a Ianom, ktorú som deň pred tým videla som to tak nemohla nechať. Kvôli mne sa hádajú? Doteraz boli kamaráti, až kým som medzi nich prišla ja. Nemôžem im to urobiť a rozhádať ich. Povzdychla som si a vstúpila do clubu. Ryan tam už bol. Ian nie. Zhlboka som sa nadýchla a na tvár založila kamennú masku. Opäť som bola to dievča, ktoré sa bozkáva s kýmkoľvek a kdekoľvek, aj keď sa mi to hnusilo. No toto im spraviť nemôžem. Hlavne, keď toto je ich posledný deň v clube. Odchádzajú už zajtra, jeden deň s nimi to vydržím, skúsim si to užiť a oni zmiznú, zas kamaráti. Ja na nich potom skúsim zabudnúť a tváriť sa, že som žiadneho z nich nestretla. Nemôžem ich rozhádať, teraz nie. Jeden večer. To je všetko a už sa viac neuvidíme. Jeden večer zvládnem.

Môj vstup do miestnosti obišiel bez povšimnutia. Kráčala som po koberci, ktorý tlmil zvuky topánok, tašku som hodila do svojho kresla, ku ktorému sa už Ryan priblížiť neopovážil. Teraz stál na konci miestnosti, mne chrbtom a celkom znudene sa rozprával s Emmou. Tá sa všemožne snažila upútať jeho pozornosť, no ako som si pyšne uvedomila, nešlo jej to. Aj keď by si to ani jeden z nich nepriznal, patrila mne. Keď som už bola od nich asi päť krokov, Emma si ma všimla, ako som si uvedomila podľa jej zhrozeného výrazu, no rýchlo to zakryla a ignorovala ma. Ja som zas ignorovala ju, za ňou som tam neprišla. Pristúpila som zo zadu k Ryanovi, na opätkoch som bola rovnako vysoká ako on. Nevšimol si ma, ďalej sa rozprával s Emmou, no bolo vidno, že ho to nebaví. Ona na mňa trochu vydesene pozerala, no snažila sa svojou tvárou Ryanovi neprezradiť, že som tam. Aj tak by sa jej to nikdy nepodarilo, kedže on na ňu ani nepozrel. Pomaly som sa k nemu naklonila, diabolsky som sa uškrnula a zazrela na vydesene sa tváriacu Emmu, potom som mu pery priložila ku krku a prisala sa k nemu, zanechávajúc červenú stopu rúžu. Okamžite sa zvrtol a jeho výraz bol ešte prekvapenejší, keď jeho oči zbadali moju tvár. „Mrzí ma to,“ povedala som mu a pobozkala ho, tentokrát na pery. Rukami som ho chytila za golier bundy a nepustila od seba, kým mi bozk neopätoval a takmer mi nevyrazil dych. Rukami ma okamžite chytil okolo pása, akoby sa bál, že mu ujdem. No to som rozhodne v pláne nemala. Nemôžem mu to urobiť. Počula som zúrivé Emmino odkašlanie, no ignorovala som ho. Ryan sa odo mňa vtedy odtiahol, no len sa zasmial a opäť sa ku mne vrátil. Chytila som ho za ruku a potiahla smerom k môjmu kreslu. Kam mám namierené mu muselo byť hneď jasné, pretože ma pustil a rozbehol sa tam bezo mňa. Skôr, než som tam došla už sedel rozvalený v mojom kresle a smial sa mi. Zatvárila som sa urazene a otočila sa mu chrbtom, s rukami prekríženými na prsiach. Nepočula som, ako vstal a prešiel ku mne, no o chvíľku som už cítila jeho ruky, pomaly prechádzajúce každá po jednom boku, až sa spojili vpredu a on ma objal, akoby ma nikdy nechcel pustiť. Bolo by to krásne, keby to urobil niekto, kto by to tak aj myslel, nie nikto ako Ryan, túžiaci len po bozkoch a možno aj niečom viac, no nie spôsobom, ako ja. V hlave som si premietla, koľko bezcenných bozkov som už venoval rôznym chalanom a presvedčila samú seba, že s Ryanom to nie je nič iné. S úsmevom som sa k nemu naklonila a vychutnala si mäkkosť jeho pier, ktoré tak jemne, no zároveň vášnivo bozkávali moje. Bolo to zvláštne, doteraz mi to vždy pripadalo len hnusné, pretože mi liezol na nervy. No teraz, možno preto, že to bolo poslednýkrát mi jeho bozky pripadali dokonalé, jeho pery horúce a mäkké. So zavretými očami som si ich vychutnávala, predstavovala si, aké by to bolo, keby ma takto bozkával niekto iný, niekto, komu by na mne aj záležalo. Pritlačila som sa k nemu bližšie, držala ho pri sebe ako sa len dalo, keď sa dvere hlučne zabuchli a všetci pozreli tým smerom. Neprerušila som náš bozk, no otvorila som oči a ponad Ryanove plece zazrela Ianov nechápavý výraz, keď nás zbadal spolu. Nedokázala som pozirieť do jeho očí, ktoré okamžite hľadali moje, radšej som všetku svoju pozornosť venovala Ryanovi. Ten sa odo mňa odtiahol, no okamžite sa priblížil znova, tentokrát k môjmu uchu. „Mrzí ma to nedorozumenie,“ povedal a odišiel kamsi preč.

Nebola som sama ani desať sekúnd, už ku mne prišiel Ian. „Čo sa deje?!“ pýtal sa šokovane a ja som sklopila pohľad. Neušiel mi však ani Ryan, stojaci za rohom a sledujúci nás. Bol dosť ďaleko, aby nič nepočul, no videl nás perfektne. „Prepáč, ale nemohla som to tak nechať. Nechcem, aby ste sa kvôli mne hádali. Aj tak je to jedno, dnes už odchádzate a nikdy viac vás neuvidím. Budeš mi chýbať, no...“ Ian sa ma pokúšal prerušiť, no ja som to chcela celé dopovedať kvôli strachu, že ak prestanem, nebudem schopná začať znova. „Carmen, je tu niečo, čo by si mala vedieť,“ začal, no nedokončil, pretože práve v tej chvíli sa dovalil manažér, ktorý si okamžite získal všetku pozornosť. Dokonca aj Ryan prišiel spoza rohu, usmial sa na mňa chytil ma okolo pása a spolu sme počúvali toto oznámenie. Pán Marsley, ako vždy, povedal hneď, čo mal na srdci. „Väčšina z vás bola informovaná, že dnes je posledný večer, počas ktorého v našom clube účinkujú hostia z Hot Chelle Rae. Tým však musím pogratulovať,“ s podlízavým úsmevom pozrel na každého z nich a ja som sa zatiaľ snažila dať dokopy jeho slová a prísť na to, čo nám tým chce povedať, no nevedela som to. „Musím im pogratulovať k novej zmluve s najväčšou nahrávacou spoločnosťou priamo tu v New Yorku. Spomínam to preto, že to znamená, že títo úžasní hudobníci sa do tohto mesta sťahujú na najbližšiu dobu a počas tohto obdobia budú pravidelnými hosťami v našom clube. Tak ako doteraz, každý piatok a sobotu. Už sa teším na našu ďalšiu spoluprácu,“ zakončil ďalšími podlízavými slovami a úsmevmi, potom bez ďalších dodatkov či poznámok odišiel. Pozerala som za ním s neuveriteľne zmiešanými pocitmi. Myslela som, že odídu a moje peklo tu končí. No toto je len začiatok. Ak tu budú, kým nahrajú to hlúpe CD-čko, môže to byť aj viac než dva roky. A ja tu zatiaľ budem hračka pre Ryana. Ten sa v tej chvíli, akoby počul moje myšlienky zohol ku mne a s novou intenzitou sa mi prisal na pery.

Green Gummy Bear

3 comments:

  1. No ty vole :O je to uzasne :D tesim sa na dalsiu :D

    ReplyDelete
  2. oh,wow ;) podla mňa to je super :) a dokonalé ;)

    ReplyDelete
  3. tebe sa to nepáči? je to skvelé! úžasné! ♥ :) love yoou x x

    ReplyDelete