Friday 28 December 2012

Mušketýři :D

Záá 20 minút ide jeden z najoblúbenejších filmov :) Traja mušketieri: Královnine prívesky :D ..popravde, ten som videla z filmov o mušketieroch najviac krát, a aj tak ma nikdy neomrzí :D ani jeden z nich :) ..ani Muž so železnou maskou, D'artagnanova dcéra, Pomsta milady De Winter... Všetky ich milujem, staré aj nové verzie :D Začala som s tým asi ako štvorročná, keď mňa, krpatú, malú žabu, čo chcela vidieť rozprávky za to posadili :D babka s dedom, a ja som sa do toho zamilovala! ;D..historické filmy mám najradšej, nech si vraví kto chce čo chce :D ..taká Madam De Pomoadoure, žena, ktorá mala hĺbku, gráciu a silu osobnosti, no veľa neprajníkov, keďže sa stála kráľovou milenkou, Hrbáč Lagardére, ktorý sa zaprisahal že pomstí smrť svojho pána, úžasného človeka, a postará sa o jeho maličkú dcéru Auroru, Zvonár u Matky Božej, ten ma priviedol na nápad, ako sa skončí Adriana ;), Prednosta stanice (Vlasta Burjan bol pán :)), Zoro tajomná tvár, Zoro pomstitel :):D


Toto sú najlepšie filmy, aké poznám :D plus stará ošúchaná Pretty Woman, s tou užasnou pesničkou, Juliou, a Richardom... No mňam :D ..opäť, babka a ja, klasika, milión krát si to pozrieme a keď to dajú milión prvý krát, pozrieme si to zas :D



Naposledy keď som pozerala mušketiersky film, stráášne pekelne ma sklamal taký jeden amígo, Gaston sa volal, bol to syn jedného zo starých mušketierov, drzý ale krásny, sukničkár... ešte tam bola tá D´artagnanova dcéra, a títo dvaja spolu plnili úlohy Adriany a Louisa, s tým rozdielom, že sa medzi nimi nič nikdy nestalo :D a to ma najviac nasralo! :D ..celý film čakám, kedy ju ten idiot pobozká, nejaká silná romantika, alebo efektívny bozk v boji, keď sa prudko otočí, všetci zomierajú, vtedy tam aj pršalo.. mal ju pobozkať! mal sa k nej zvrnúť! on ju len raz objal, strašne pekne, keď zomrel starý kapitán :( ...a potom už nakonci, porazili koho mali, dovalí sa tam to dievčisko krasne, nadherne, v šatách on len vyvalí oči, a zase nič! :D ..a tak som sa tešila.. nič z toho :D ..never mind, musím veriť, že sa im to raz podarilo :D



Päť minút, čo som ešte chcela? :D jaj, Angeliku som jeden čas hltala :D ..všetky časti, ale teraz už nie :D ..ale jeden čas to bolo fájn, aj keď Joffrey bol fajn chlapík, ona rada striedala mužov :D



A ešte, dneska som písala email spisovateľke :D ..Martine Solčanskej, nikde neviem zohnať Očistec bláznov ani Počkám tu na teba :) tak som sa jej spýtala :D ..kamarát raz volal do Wolzvagenu, prečo by som ja nenapisala mail? :D hádam odpíše :))



Už idúú mušketieri ale musím! :D Niekedy keď bude viac času vám priblížim svoje tetovania, kde a ako budú vizerať, a ešte vám aj Jajine "tatuvania" odhalim, lebo majú prudkú symboliku! :D Nateraz...




...mám pre vás jednu fotku.. Hrdá sestra som :D ..z ľava: meine bro, s úsmevom allá pil som už, Livia, ktorá mala nádherné šaty, za aké by som vraždila, mali aj vlečku, a on si ju za ňu ťahal k sebe, zlaté nie? :), moja mummy, a daddy s výrazom "som šéf" :D ..stužková, to vám došlo, že? :D


4 comments:

  1. Ja mám síce historické filmy rada, veľmi, ale Mušketierov som si, keď tak premýšľam, nikdy nepozrela ... Ale skúsim, keďže tvrdíš, že sú super ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozri si :) ...dneska, zajtra sú na STV pokračovania... Pomsta Milady De Winter a Muž so železnou maskou :D jednotka dáva staté erzie ale aj tie sú super ;)

      Delete
  2. čo? už sa blíži koniec Adriany??? :( Maruš koľko nám asi tak častí do konca ostáva? (Dúfam že ešte veľa ;D a kedy bude ďaľšia časť Maruš?)
    *Denisa*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie moja, Adriana ma ešte dlhu cestu pred sebou :D ..tam tym som chcela povedať len to, že je to cele vymyslene, aj koniec :)) ..koľko častí, to neviem :) ale dalšia by mala byť ešte dnes :D

      Delete