Sunday 2 December 2012

Vaše trable, naše hrable! Odpovedáme Sáááškééé, Saš♥, Ally♥ a Sove :)

Otázka od Sááááškýýý: myslííte že nás napadnu mimozemšťania na Vianoce??? :D:D no ak samozrejme predtým prežijeme blud s názvom koniec sveta :D:D:D a ak áno .. :D budu aspoň pekní ??





Keď tak nad tým rozmýšľa Kikuš:

V prvom rade, je pravdepodobné, že máme rozdielný vkus. Čiže ak mne pripadá štvoroký zelený mimozemšťan neuveriteľne sexy, tebe nemusí. No rozhodne si myslím, že 21. 12. koniec sveta nebude. Veď Lou má mať 24. narodeniny! Svet jednoducho nemôže skončiť tri dni pred jeho narodeninami. A Vianoce sú najlepší čas na útok, pretože keď uvidíš letieť niečo po oblohe, neuvedomíš si, že sú to mimozemšťania, myslíš si, že si videla Santu Clausa na saniach. Preto, ak sa ti niekto bude dobýjať do komínu, naprv skontroluj, akej je to farby. Ak je to v červenom, je to Santa, takže radšej nestrieľaj, ak zelené, najprv posúď či je pekný. A podľa toho sa rozhodni, či budeš utekať alebo mu pod komín položíš vankúš, nech si neudrie svoje ctené zelené pozadie.

Kika to napísala krásne :D ..ale pozrime sa na to z iného uhla pohľadu.. čo si myslí Maruš ? :D

Milá Saška,

Ježiško rozhodne NIE JE, mimozemšťan, preto Vianoce považujem za bezpečné :D ..teda ..dúfajme, že aspoň ten Ježiško príde :D ..a ak by boli, či by boli pekný? :D ..to by musel prísť sused z Václavskej (och, to by som sa únosu, ani iným praktikám nebránila :D), alebo veškerí bratovi kamaráti, či naši milý chlapci z 1D :D ..ani jedného však nepovažujem za mimozemšťana, skôr mi po rozume behá reklama na Marťankov :D ..preto mám pocit, že mimozemšťania sú zelený a smrdia :D :D..tímto vyjadrením som samú seba ukludnila, a prestávam si myslieť, že som mimozemšťan :D :D ..a keby áno, vašu obývačku sa prepadnúť nechystám :*



*****


Druhá Saška sa pýta:

Zaujímalo by ma niečo alebo lepšie, niekto. A presnejšie vy dve baby ;) Zaujímalo by ma, aké typy chalanov okrem 1D vás zaujímajú, či máte chalana (nie 1D).



...pýtala si sa, máš to mať :D ..Maruš sa trošku rozpísala, trošku aj mimo témy :D

Saška :)

Prvá otázka na vážnejšiu nôtu :D
...v mojom živote je momentálne absolútny zmätok, prehnala sa tu niekde víchrica s chalanmi, ktorý ma metú! :) ..takže idem počítať na prstoch :D

1. ..jeden mi chýba :) ..odsťahovaný kdesi v prčiciach hrá hokej.. nikdy sme spolu neboli, to nie.. náš vzťah bol založený na nenávistí, a provokácii :D ..len mi ten debil prirástol k srdcu :)

2. ..má 17 (možno o rok menej :)), a mätie ma najviac.. v jednu chvíľu sme kamaráti, hovoríme si toho veľa.. neskôr ma problém pozrieť sa na mňa, nehovorí, ignorácia, zrazu vymazaná z priatelou na fb :) ..potom sa mirnix-dirnix zjaví u nás doma s bratom, príde ma špeciálne do izby pozdraviť... pozerá na mňa od vrchu dole, potom príde do izby druhý krát zrovna keď sa obliekam (magnet na trapasy :D) ..tak si ma prezrel v gaťurkách :D..hladí na mňa pár sekúnd ako si tam stojím v nohavičkách a pyžamovom vrchu na posteli, až som ho musela pekne požiadať, či by už nemohol odísť :D ..tretí krát sa zjavil tri centimetre odo mňa, on sa mi pozerá do očí, ja naňho zdola :) ..až zo mňa vyšlo... no to je jedno :D ..hovadina, strašná :) ..tuto sa to končí, a ja nič nechápem, aj keď to asi len preháňam, je to len moj pocit :)

3. ..o tom som vám písala, ten mi v lete vyznal city :D :D ..rozprávame sa normálne všetko, ale stále sa mi to zdá vééľmi divné :D

4. ..tomuto chalanovi som sa v lete priznala, že sa mi páčil :) :D ..mladá žaba, prišla na gympel, očaril ju sestrin spolužiak a bum! :D ..koniec :) ..hlava na rok v prdeli :D ..písala som mu ako najatá, milión päť rázy som si vyrobila trapas.. raz som mu napísala, ale tak nepriamo, že ma zvádza O.o ..červenám sa baby :) ale to som mala čerstých jedenásť! :D :D ..teraz to už budú 2 roky aj pól :P

5. ..je taký človek jeden, o rok bude maturovať, o ktorom si len myslím, že je pekný... minule si prekráčal okolo mňa, a ja s otvorenou pusou, vyvalenými očami, že "jééééééj" :D

6. ..22 rokov, fešák jak lusk.. ale to no comment, mamin kolega :D ..to len moje očko zajasalo :D (bola tu jednodielka o ňom, ale musela ísť preč :P)

..nemajte o mne otočenú mienku :D ..ani s jedným z nich nič neriešim, ani nechcem :D ..Saška sa len pýtala na chalanov v mojom živote, a toto sú viac menej všetci :) ..ešte si sa pýtala na tip, však? ..vždy je to niekto starší, a oveľa :) ..a ak nás chceš lepšie spoznať, fb? :)

Teraz tak trapnejšie, od Kikuš:


Status – single. Single, but happy. Že by sa niečo rysovalo v blízkej budúcnosti nemôžem povedať, aj keď objekt by bol, ale žeby bol nejaký šialený záujem, to povedať nemôžem. Je pekný, ale je mi aj tak ukradnutý. 

Vieš si predstaviť, že sa ti páči chalan, ktorý býva v susednej dedine, chodí s tebou busom a vieš akurát tak jeho meno? A v septembri nová škola a on je zrazu vo vedľajšej triede, spolu s tvojou sesternicou? Poviem ti, ak sa ti páči chalan, ktorého tvoje kamarátky poznajú, nehovor im že sa ti páči, aspoň zo začiatku. Potom sa podozvedáš zaujímavé veci, ktoré by ti možno inak ani neprezradili. Mne to takto vyhovuje, je to naozaj zaujímavé.

A aký typ chalana sa mi páči? Vieš, že to ani neviem vysvetliť? Asi hnedé vlasy (len nech nie je ostrihaný ako debil! Chalani v mojom okolí majú neuveriteľný talent vybrať si najdebilnejšie účesy!), ale nie je to nejak konkrétne, ja neviem, nemyslím, že je neajký presný typ, čo sa mi páči J




*****



Ally a Sova sa nás pýtajú: Ako dať chalanovi v norme najavo, že sa mi páči bez toho aby ma strápnil pred celou triedou? A k tomu keď absolútne netuším, ako na to zareaguje. O_o ak mu to teda povedať mám... pretože neviem ani či by radšej nebolo lepšie pomlčať.



Názor Maruš:

..mám jednu kamošku, Katku, dosť často sa tu spomína... a tá Katka má už pár rokov rada jedného chalana, a ten chalan je debil :D ..lebo ju má rád tiež, a za tie roky je schopný len malých náznakov, ktoré potom aj tak vždy vzdá, keď Katka provokačne odpovie.. len jej robí zle, a keď jej zle dorobí, tak ku nej príde, objíme ju a vždy povie: Katarína ale ja ťa mám rád :) (má 15 :D) ..a preto, ak si aj vy všímate u toho chalana, ktorý sa vám páči takéto náznaky, mohli by ste s ním povedzme stráviť viac času, mali by ste sa skúsiť rozprávať ako kamaráti.. Ak nie, a on nejaví žiadny ale žiadny záujem, je to zbytočné :) ..treba čakať, alebo hľadať:)

..no aj tak zostáva dievčenské pravidlo No.1 nikdy sa nevtierať chalanovi :) ..každá z nás musí počkať, kým sa prejaví on, inak je veľmi veľká šanca ponížiť sa.. a to býva sakra ťažké pri tom, aký su oni sprostí a nevšímaví :D

 Ďalšia vec je, baby, my tích chalanov nepoznáme, a z 90% je to o ich charaktere.. Ak je ten chalan milý, a dobrý, je možné, že k tebe bude zdvorilý a úprimný :) ..ak je to macher, alebo hlučný a obľúbený chalan, je takmer isté, že sa o to podelí.. teda ak to z jeho strany nie je rovnako, a tím si my dievčatá nikdy nemôžeme byť isté :D

..šetrný spôsob ako to povedať ale neexistuje.. ak na to pôjdeš v hádankách, a otázkach, on to nikdy nepochopí.. ak na to pôjdeš na rovinu, zbytočne sa môžeš strápniť..

..dúfam, že som pomohla, a pochopili ste tie zložité vety, ktoré som inak nevedela napísať :D ..podstata je, že mlčanie je vždy ten najlepší spôsob, pokiaľ sa ten chlapec vôbec nečiní alebo to nie je zlaté a tiché stvorenie :)



“Múdrosť” od Kikuš:

Neviem, ako sa poznáte, či vôbec. Jednoducho, či sa zdravíte alebo občas porozprávate... Ak nič, možno by nebolo zlé začať nejakým spoločným kamarátom/kamarátkou, ktorý by vás zoznámil a mohli by ste sa porozprávať a videli by ste, či si takto rozumiete. Ak sa už poznáte, samy musíte posúdiť, ako vás asi vníma on. Najprv by som na vašom mieste dala šancu prejaviť sa jemu. Neviem, či už ten čas mal alebo nie. No nejaký by mať mal a vy by ste mu mali dať príležitosť prejaviť sa, ak chce. Čiže, byť občas pri ňom. Nepchať sa mu do zadku, to je akurát ponižujúce, no občas sa vidieť, nech má šancu povedať vám niečo, ak chce. Ak nič nepovie, ste na rade. Možno ho zavolať s kamarátmi von? Keď idete viacerí, nemusí to pochopiť zle a skôr bude súhlasiť. A vždy to môžeš zhodiť na nejakú kamarátku, čo ťa poprosila, nech sa ho opýtaš. :D Toto však neplatí na každého chalana, musíte si premyslieť, čo je zač. To ja netuším. No ak je nejaký veľký frajer, môže sa stať, že vás akurát vysmeje. (osobne by som na takého debila kašľala rovno) Kým naňho vybalíte to, že sa vám páči, skúste sa zamyslieť, či ste si spolu rozumeli, ak ste niekde boli spolu, či ste sa bavili. Ak sa celý čas tváril znudene, asi to nemá ani cenu. A úprimne, ak mu samy poviete, že sa vám páči, obdivujem vás baby, neviem, či by som ja na to mala odvahu. Keď už ale predsa, ja by som mu nevravela, že sa mi páči, skôr sa ho spýtala, či by nešiel von. 

Dúfame, že sme pomohli, a vy budete kludnejšie spávať! :D
Maruš & Kikuš
Vaše trable, naše hrable! s.r.o ;D

Prijímame ďalšie otázky :)

5 comments:

  1. Amy: áá.. Potrebujem radu.. Zas je to o chalanoch, dúfam, že nevadí .. ;) Páči sa mi chalan, čo je odomňa o 2 roky starší.. Ale o to nejde,.. problém je v tom, že otom, že sa mi ľúbi vie celá trieda.. už len rátam dni, kedy tá informácia príde k nemu, a už náhodou neprišla. Proste, idem s babami po chodbe, ide on.. šetky sa rehocú.. a ešte jak. ale je to moja chyba.. Niviete poradiť, ako by na to tie spolužiačky zabudli ? Ja vem, je to nemožné.. ale vy viete čarovať ! :D Thx

    ReplyDelete
  2. Maruš... Wow, tolko toho :O :) Ďakuje, a ten Fb, bolo by fajn :D Pridaj si ma - Saša Kolmanová :)
    Kikuš.... Viem si to predstaviť, mala som to tak isto... Vídavala som ho každý deň a nakoniec, bum, má triedu na chodbe pri nás. Hah... :D Aj s tebou by som si rada pokecala :) Ak chceš, pridaj si ma ;)

    ReplyDelete
  3. Ďakujem za odpoveď :) :DDDD a presne nemôže byť koniec.sveta pred Louisovymi narodkami ..to by bolo :(((( hrozné..:// :((( a fakt ďakujem za odpoveď..aj ked taki mimozemšťania v podobe 1D by še mi lubilo :D by som neodmietla :DDDD

    ReplyDelete
  4. Maruš ... please :P

    ReplyDelete