Saturday 8 December 2012

Woohoo, Slovnaft :D

Ja len tolko k tejto téme, ževraj som kurva zpopri slovnaftu, že keď som celú aféru rozprávala mojej blonďavej najlepšej kamarátke inteligentne sa ma spýtala, že kedy som sa bola fotiť pri Slovnafte :D :D :D ...a ešte, že ďakujem všetkým ktorý si ma zastali a povedali čo si myslia :) ..ale telenovelistickú Mary Jane mám tam... niekde :D ..aj Lesanu :D ..som typ človeka, ktorému keď poviete, že je kurva z často spomínanej spoločnosti Slovnaft, tak si pomyslí, že tie baby tam potom asi majú swag! ;D

Soo Katie odkazuje, že: haters gonna hate, potatoes gonna potate ;)

Dám ešte fotku? :D ...nemravnú? :D

..nie, nebudem pohoršovať ludí ktorých osvietilo, a idú božou cestou, tou, kde ludia nemôžu urobiť fotku s komickým ksichtom a 5 ročné deti čítajú poviedky s erotickým podtónom :D ..irónia, že človek čo tam s nami na tej jednej fotke stojí je kňaz! :D ..ocinko by mal písať Benediktovi :)

Čaute baby :)
Vrelá vďaka :D

P.S. Rozmyslela som si to ;D Takto som sa smiala na komentároch, hlavne od láskavej Marry, ale aj Lesana pobavila :D a Barb? :) ..najúžasnejší komentár ever :D ..u Ajč som už ďakovala :)


6 comments:

  1. "Ale no Maruš! Ako si si dovolila pridať sem takúto fotku? Ten hlboký vystrih je jednoducho pohoršujúci!" :D:D Nie, nie, srandujem:) Už som ti písala, čo si o tých dvoch myslím:) A nebudem tu na nich už plytvat slovami... som len rada, že si z toho nič nerobis!:)) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanbím sa :/ ...ramienko mi trčí, a ten výstrij :( ..ešte aj tá ruka! :D

      Delete
  2. Ber to tak, že ak máš haterov (čo iné stránky nemajú) musíš byť buď veľmi talentovaná alebo na teba veľa ludí žiarli :). A teraz, nechcem byť otravná, ale kedy bude ďalšia časť? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alebo sú jebnutí, pardón za výraz :D ...moja, časť čoho? :D

      Delete
  3. bože trčí ti ramienko to je strašné... ale nie len srandujem :D ja milujem tento blog a tamtie... nechápem :D

    ReplyDelete
  4. jedným slovom POZOR NEČÍTAŤ pod 18 - Kuuuuuuuuuuuuuurvy :D

    - Ajč -

    ReplyDelete