Saturday 1 December 2012

Point in time (Oh shit, which number?!)

Konečne tu niečo pre Vás máme. Už bolo na čase, čo?

For u. Objatie, pretože Vaše komentáre sú jednoducho dokonalé a dokážu tak neuveriteľne zlepšiť náladu.

Dnes (možno včera, neviem, či sa to podarí dokončiť pred polnocou) sme s Maruš mali vážnu debatu. A tak trochu by sme Vás s ňou rady oboznámili. Čiže, chceli by sme tu skúsiť rozbehnúť čosi nové a Vaša spolupráca je čosi, čo je k tomu nevyhnutné. 

A.... tramtadadá.... zakladáme rubriku pod neuveriteľne umeleckým názovom, aj keď len dočasným, ktorého hrdou autorkou je Mariett. Jednoducho, keď Maruš tvorí, môžte si byť istí, že to bude čosi iné. A keď sa jej to ešte aj v hlave zrýmuje... veď uvidíte samy.

Ladies and gentlemen
"Vaše trable, naše hrable!"


Ako vidíte, dnešná kreativita prekračuje tie hraničné a veľmi rizikové body. V čase, keď jej hodnoty budú ustálenejšie sa pravdepodobne vyvynie nový názov. Zatiaľ takto. Ako Vám určite náš ehm.kreatívny názov napovedá, aj napriek serióznemu a vážne myslenému námetu tu vznikne záhadná tragikomédia, karikatúra karikatúry. Čosi, čo kdesi hlboko ukryté má aj zmysel (minimálne my dve si to myslíme, aj keď, nám veriť, ja by som to neriskovala niekedy, aspoň v tomto prípade), no na povrchu z toho vznikne čosi... 
Dúfajme, že tu nemáme zamestnancov najbližšej psychiatrickej liečebne, ktorí už dlhší časť sledujú vývyn udalostí v našom okolí a pripravujú nám teplé postielky ohradené mrežami. Pretože tento zázrak bude ten posledný dôkaz potrebný na naše zatvorenie.

Myslím, že je na čase dostať sa k pointe. (sklerózou zatiaľ zrejme netrpím, kedže som si spomenula, takže s tým ústavom by som chvíľu počkala, pre istotu). 

O čo teda pôjde? 
Poradňa by bolo fajn vysvetlenie, keby bol autor niekto iný. V našom prípade je to akási paródia na poradňu. 

O čom radíme? 
V podstate o všetkom. Hlavná téma však zostáva láska. 

A čo chceme od Vás? 
Otázky. Akékoľvek. A my odpovieme. Vždy. 
No tu je tá pointa tej pointy (logika sa nezaprie). Pod tými otázkami si predstavujeme všeličo. 

  • Či už otázky, na ktoré chcete odpoveď. 

  • Otázky, na ktoré by ste chceli vedieť, ako odpovieme. 

  • Otázky typu milé bravíčko... (veď všetci poznáme, nie?), otázky, kde nejde o to, že chcete pomôcť, ale zaujíma Vás, ako si s vašim výtvorom poradíme, ktoré môžu byť pomstou za čokoľvek, prešpekulované, hnusné, zákerné, komplikované, trapne, čo najťahšie, jednoducho zapojte kreativitu a spýtajte sa prvú kravinu, čo Vás napadne...



Nech napíšete čokoľvek, môžte si byť isté, že od nás sa odpovede dočkáte a my sa pokúsime niekde medzi tie nezmysli ukryť aj náznak (hoci len chabý) akejsi logiky (aj keď mne osobne to slovo veľa nehovorí, tebe, Maruš?) Jednoducho, prosíme si otázky, akékoľvek a sľubujeme, že tu vzniknú ešte iné zázraky. Ale, kde-tu sa vyskytne aj tá očakávaná odpoveď (aspoň dúfam).

Otázočky do poradne? Do komentárov Vás poprosíme, dočasné riešenie, potom v denných hodinách, keď naše IQ konečne bude naznačovať, že plánuje stúpnuť ku kladným hodnotám hádam aj toto vyriešime. 

A ospravedlňujem sa za názov, len taká poistka, že si to niekto prečíta. Časť poobede, dobre?

16 comments:

  1. Drahá, ak toto bolo vážna debata, tak to potom neviem kam tento svet speje :D :D ..lebo neviem ako ty, ja som sa celkom dosť nasmiala :D ...názov radšej nekomentujem, ale keď ono to len tam zrazu, že hm... vaše trable, naše čo? hrable! :D :D ...polovicu článku ako vždy nechápem, asi si si zvykla, ale aspoň že v čete to mám polopatisticky :D :D ...Kika ja mám tuto cez 3 dediny jeden ústav, pridáš sa ? :D :D


    každopádne, Kaufland na mňa posobí velice inšpiratívne, keďže vznikajú takéto nápady, a s Kikou sa potom domýšľajú :)


    Babiky, otázky? :) vítané!

    ReplyDelete
  2. S toho mála som dosť málo pochopila :D Ale každopádne sa teším že vymýšlaťe niečo iné, niečo čo na ostatných blogoch nie je to skvelé! :)

    ReplyDelete
  3. Okéy.. :) Ešte niaky iny blog nevymyslel asi čo vy :) super

    ReplyDelete
  4. Tiež som toho veľa nepochopila :D A neviem vôbec či pôjde o nový príbeh alebo o niečo iné :D Mohli by ste mi to ešte raz stručne vysvetliť? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. žiaden príbeh :) vy dávate otázky, my odpovedáme, radíme, podľa toho, čo sa pýtate :) ale pokojne sa môžeš spýtať aj kraviny a nezmysly, nech je to veselšie a my sa pokúsime vytvoriť odpovede a čosi veselé zároveň :) skús pozrieť tú stránku, tam je to zrozumitelnejšie :)
      btw, tento komentár medzi tých desať nepočítam, nič od nás dvoch :)

      Delete
  5. Ach, dievčatá :D :D čo vy len nevymyslíte :D :D ale páči sa mi to, šialene, ešte som nikde nič podobné nevidela :D Fakt super, ak ma niečo konkrétne napadne, rada sa zapojím ;))

    ReplyDelete
  6. súhlasím:)
    - Vikky

    ReplyDelete
  7. Toto je úžasný nápad a aj keď momentálne asi nič nenapíšem, niekedy... :D

    ReplyDelete
  8. Ja som si už vážne myslela, že nová časť, ale toto je tiež dobré :D

    ReplyDelete
  9. Síce som vám to písala už v noci, ale musím aj takto... vy ste šialené:D:D:D ale takí ľudia sú tí najlepší!:) Brutálny nápad je to, este som to nikde nevidela, ste proste skvelé!:) Otázku si musím vymyslieť nejakú dobrú, neskôr ju tu napíšem:) Aj tak vás ľúbim:** :)

    ReplyDelete
  10. teším sa :) určite to bude super :) také inde nenájdeme :) a to še mi na vašom blogu ľúbi :) že máte niečo originálne :DD :) a otázka .. mhm.. nič ma nenapadá ale néévadíí :) mňa niečo určite napadne a hneď vám dám vedieť :DD

    ReplyDelete
  11. trošku odveci ale potrebujem pomoc a neviem kde sa vás spýtať :D :D prosím pomôžte mi! :) ako mám odstrániť na blogu to že keď niekto chce pridať komentár musí počítač ho overiť či je človek pomocou tých slov a Čísel, chápeme sa? ako to teda zrušiť ? :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslím, že sa chápeme :)
      ja som to zrušila cez nastavenia, tam som dala príspevky a komentáre :)
      a tam máš: Zobrazenie slovného overenia
      a za tým máš možnosť áno a nie, tak to prepni na nie, to by malo byť ono :) dúfam, že pomôže :D

      Delete
  12. POtrebujem sa spýtať ohladom blogu... že ako ste nastvili to že koľko ludí otvorilo váš blog??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dáš si rozloženie, tam už máš na viacerých miestach "pridať gadget" (aspoň dúfam, že tak to je, ja to mám po anglicky :/ ak nie tak niečo podobné, to nájdeš ;) ), tam, kde to chceš pridať, na ktorej strane na to klikneš, otvorí ti okienko a tam to je, asi siedme od vrchu, štatistiky blogu, máš viacej druhov, tak si vyberieš, aké sa ti páči a máš :)
      dúfam, že som pomohla :D

      Delete