Sunday 23 December 2012

Point in time...

Všetci mi píšete, že chcete epilóg. Úprimne. Myslíte si, že by som Vás nechala s takýmto niečim? Že by som to neukončila? Epilóg je momentálne v štádiu schvalovania u dvoch ľudí, ktorých názoru verím. Chcela som Vás trochu ponaťahovať, ale keď už idú tie Vianoce, ešte dnes večer bude.


Teraz to najdôležitejšie. Prajem Vám veselé a krásne Vianoce so všetkými, ktorých máte rady(i), pod stromčekom to, po čom túžite a kdesi v blízkej budúcnosti splnené sny. To, že ste tu, že to čítate, komentujete pre nás veľa znamená. Ďakujem. Ľúbim Vás.



4 comments:

  1. Jeeej na epilog sa tesiim :D len dufam, ze bude coskoro, lebo potom uz nebudem mat moznost pozriet si ho :) Tomuto blogu zelam vsetko dobre, kedze su tie Vianoce a nech sa vem dari... :D

    ReplyDelete
  2. Krasne Vianoce moja zlata:) Tesim sa na epilog:) xx

    ReplyDelete
  3. jéééj teším sa na epilog:)a aj tebe krásne sviatky :) hláááávne veľa darčekov a dobrej nálady .. :)

    ReplyDelete