Tuesday 18 December 2012

Point in time 27


„Láááá lááá lááá...“ mi vychádzalo z úst, zložitejšie slová sa mojim perám vyhýbali. Len tá známa tvár ma na chvíľu donútila vrátiť sa do reality. „Zaýýýn! Dnes ma nečakaj! Úúúúúúúú! Zostavám s Lucasom! Fa-la-láááá! Povedala som ti už, že si sexy?! Fa-la-láááá! Nie si! Robím si srandu!“ a rozrehotala som sa. Zayn za mnou nechápavo pozeral, no to už Lucas prešiel ku schodom a na Zayna sme nevideli.

*****************************************

Bola som úplne stratená a netušila som, kam ma to viedol. Schody, chodba, no ničomu som nedokázala venovať dlhšie pozornosť. Príliš veľa myšlienok mi zamestnávalo myseľ.
Spraví to? Stane sa to? Čo ak som sa v ňom mýlila? Čo ak to nevyjde? Musí sa to podariť. Alebo zistím, ako to naozaj je. Konečne sme s Lucasom kdesi zastali. Postavil ma na zem, našťastie nenasledoval pád a zatvoril dvere. Dlane okamžite priložil k mojej hlave z oboch strán a oprel sa o stenu. Jeho pery sa stále približovali. Sama som prekonala zvyšnú vzdialenosť a spojila ich s mojimi. Od tej sekundy šlo všetko rýchlo. Jeho ruky sa ocitli pri leme mojich šiat, zrazu som šaty nemala, on nemal tričko. Nestála som už na nohách, akosi som ležala na posteli a jediné, čo som videla bol Lucas. Takže takto to skončí? On ne...ne... nedokázala som tú myšlienku sformulovať celú. Naozaj? Prečo? Je taký? Ja... prečo som si myslela niečo iné? On... Ešte pár minút. Chvíľka. Ak to nespraví on, spravím to sama. Lucas mi hľadal na chrbte rozopínanie podprsenky, ja som nebola schopná ničoho iného, len mu opätovať bozky. Podprsenka letela do priestoru. Otvorili sa dvere. Lúč svetla a v ňom Zaynova postava. Lucas už nebol nado mnou. Výkrik, zrejme jeho. Zayn sa mi snaží obliecť šaty. Zatváram oči.

*****

Slnko mi svietilo priamo do tváre, no to nebol ten dôvod, pre ktorý som sa zobudila. Tá otravná hudba! Prikryla som si tvár vankúšom a dúfala, že svetlo ani tie zvuky ma pod ním nenájdu. To snáď nie je možné! Na slepo som hmatala po nočnom stolíku, odkiaľ tá hudba prichádzala a hľadala jej zdroj. Pod rukou mi vybroval mobil. Pritiahla som si ho k tvári a stlačila zelené tlačítko. „Zoe! Konečne! No rozprávaj! Ako?! Vyšiel plán?!“ príliš nadšený, veselý a nedočkavý hlas Claire mi spôsoboval akurát bolesť hlavy. „Čo za plán? Prečo voláš?“ spýtala som sa zmätene. Naozaj som netušila, čo sa okolo mňa deje.  Realita bola pre mňa rovnako vzdialená ako mesiac. Netušila som nič. Prečo ma zobudila?! „Zoe! Preber sa! Čo je s tebou?! Veď náš plán! Ty! Zayn! Párty! Tak?! Ako to šlo?“ Párty? Čo? Chvíľku trvalo, kým som sa zorientovala, do ticha sa ozývalo jej nedočkavé klopkanie prstami, zrejme na nejakom stole.

 „Jasné, tá párty!“ spomenula som si a hlasne si zívla. „Presne, ako sme chceli. Prišiel tam a zastavil nás.“ „Júúú!“ zapišťala Claire na druhej strane, „a čo potom? Čo bolo potom?“ jej hlas bol oveľa tenší ako normálne, doslova piskot. „Priniesol ma späť a uložil spať.“ Povzdychla si. Cítila som jej sklamanie. „Čo si čakala? Nie, nehovor mi to!“ zasmiala som sa, „ veď som bola tak strááááášne opitá.“ „Máš pravdu,“ priznala so smiechom. „Opitá!“ znova sa rozosmiala, „no nič zlatko, musím končiť, bye!“ a zložila. Hodila som mobil na stolík a zavrela oči. Dúfam, že sa mi znova podarí zaspať!

„Čo plánujete?“ ozval sa hlas za mnou a ja som sa strhla.

„LOUIS?! Čo tu robíš?“ spýtala som sa ho vydesene.

„Strážim ťa.“

„Načo?“

„Lebo si strašná krava!“

„ČO?!“

„Celú noc sme ťa museli strážiť, či vôbec žiješ! Nie len, že si sa opila a skoro si sa vyspala s tým idiotom. Zayn videl, ako ti niečo nasypal do nápoja! Vieš, ako sme sa o teba báli?! Nechápeš, čo to mohlo za humus byť?!“

„Ty sa o mňa bojíš? Nemusíš. Nevypila som nič, nie som taká hlúpa.“

„Nehraj sa na múdru! Zayn ťa videl s jeho pohárom!“

„Vyliala som to. Do kvetináča. Koniec výsluchu? Môžem už spať?“ Nečakala som na odpoveď, jednoducho som sa zahrabala do prikrývok.

„Neskončili sme,“ zasyčal a stiahol zo mňa perinu. Až teraz sme si obaja uvedomili, čo mám na sebe. „Zabijem ho,“ zavrčala som a pritiahla si späť perinu. Samozrejme, keď ma sem Zayn priniesol, prezliekol ma do pyžama. Len by ma zaujímalo, kde toto konkrétne zobral. Neviem o tom, že by som mala v skrini polopriehľadnú čipkovanú košieľku. A rozhodne ju nechcem. Idiot. „Čo ešte chceš?“ spýtala som sa otrávene Louisa a snažila sa skryť červenú farbu v lícach.

„Napríklad počuť o tom pláne, o ktorom ste sa s Claire bavili?“

„Do toho ťa nič nie je!“

„Je. Stále robíš Zaynovi problémy. A teraz máš zasa niečo v pláne! No ja ti to nedovolím. Zasa chceš všetko zničiť?!“

„Nepýtam si povolenie. Nič zničiť nejdem. A nedonútiš ma nič prezradiť.“

„Nepovieš to? Ani keby ťa chcel Paul vyhodiť?“

„To neurobíš. A nepodarí sa ti ho tak ľahko na to ukecať, Liam mu to nedovolí.“

„Vieš, čo je toto?“ spýtal sa úplne mimo a ukázal mi niečo malé štvorcové kožené.

„Peňaženka? Tvoja?“ typovala som. Prikývol.

„A vieš, čo sa stane, keď ju nájdem v tvojej taške?“

„To nespravíš!“ zasyčala som naňho s očami do široka roztvorenými.

„Viem o tebe viac, než si myslíš. Zomreli ti rodičia, nikoho nemáš. Nemala si doteraz ani prácu. Skoro si prišla o byt, nemala si peniaze na účty. Kradla si. Bola si v podmienke. Potrebuješ peniaze. Potrebuješ túto prácu. Vzdáš sa jej kvôli jednému tajomstvu?“

„To nespravíš!“ znova som po ňom zasyčala, na viac som sa nezmohla. Odkiaľ to vedel? Bol by to schopný urobiť?

„Sleduj. Keď si rozmyslíš, že mi niečo povieš, stačí sa ozvať.“

Ruku mi prehodil cez plece, aby sme obaja videli na jeho mobil. Odblokoval obrazovku. „Pekné pozadie,“ uškrnula som sa. „Nezahováraj,“ rýchlo ma odbil. Vôbec ho netrápilo, že sa na nás usmieva jeho priateľka z obrazovky mobilu len v podprsenke. Otvoril zoznam čísel. Pomaly prechádzal abecedou. M...N...O...P... Paul. Dotkol sa jeho mena na obrazovke. Zapol reproduktor a obaja sme počuli, ako telefón pípa, keď vytáča. Niekoľko sekúnd trvalo, kým sa Paulov netrpezlivý hlas ozval na druhej strane. „Prosím?“ spýtal sa otrávene, zrejme už to, že volá Louis preňho znamenalo zlú správu. „Hi Paul. Máme tu problém so Zoe, je to naliehavé, môžeš prísť?“ spýtal sa bez mihnutia oka. Nečakala som, že to spraví. Naozaj som to nečakala. „Fajn. Poviem ti to,“ naznačila som mu zúrivo perami. Uškrnul sa. „Robím si z teba srandu! Nikam nechoď! A pekný deň!“ zhúkol na Paula do telefónu, potom zložil. Rýchlo sa otočil ku mne. „Počúvam.“ Povzdychla som si a na chvíľu ukryla tvár do dlaní. Ako mu to poviem? Vysvetliť to bolo ťažké. Vysvetliť to Louisovi bolo nemožné.

„Ty si to chcel,“ zamrmlala som, skôr pre seba ako preňho. Nadýchla som sa z hlboka a začala rozprávať. „Ja... na tej párty som sa neopila. Nevypila som ani kvapôčku alkoholu, len som opitosť predstierala. A to s Lucasom, ja... chcela som vedieť, či mi v tom Zayn zabráni. Či mu to vadí, či mu na mne záleží. Keby neprišiel, zbavila by som sa Lucasa sama. Nepozeraj tak na mňa! Mala som na to svoj dôvod! Len ty to nepochopíš! A ani to nebol môj nápad, vymyslela to Claire,“ dodala som potichu nakoniec, akoby to ospravedlňovalo moje správanie. Nič nepovedal. „Počul si, čo si počuť chcel! Teraz vypadni! A skús to niekomu povedať!“ Rýchlo vstal a zavrel za sebou dvere, keď odišiel. Skryla som si tvár do dlaní, hanbila som sa. Niečo sa mi zazdalo? Hlasy za dverami. Čo ak je to Zayn? Čo ak niečo počul? To nemôže byť pravda! Rýchlo som prešla k dverám, čo najtichšie a snažila sa počúvať. Hlasy sa znova ozvali.

30 comments:

  1. Kikuš ja ťa tak milujem! prídem sem a čo uvidím nová časť úplne sa mi rozžiarili očká a pri čítaní časti ešte viac :):)
    *Denisa*

    ReplyDelete
  2. wow O.o úžasné! :) ďalšiu :D Veronica

    ReplyDelete
  3. perfektné ako vždy, už sa teším na ďalšiu Ti*

    ReplyDelete
  4. Je to úchylne dobré

    ReplyDelete
  5. Toto nemôžeš urobiť! To je protizákonné skončiť takto čassť! :D Rýchlo ďalšiu

    ReplyDelete
  6. me Loustaaaa i like it !! :D až sa mi nezdá že by bola Claire taká kreatívna :D :D :D ale takéto plány sa mi lúbiaaaaa .Louuu v posteli ..škoda že nie nahý :( ale keby sa zobudím a on je pri mne aj oblečený ..stačilo by .(dlho by nebol) im sirius .u know what i mean :D . me mišta dick :D -1Dfuckmeinthekitchen .(yeees i wish ).

    ReplyDelete
  7. Sakra, sakra, sakra musíš mě tak napínat ? :D Boží díl :)

    ReplyDelete
  8. „Strážim ťa.“
    „Načo?“
    „Lebo si strašná krava!“ :D :D :D Louis, ty si úprimný.. :D ale akože, čože?! :D to Louisove správanie... riadne hnusný je, ani sa nezdá :O :D ... aa ja som vedela, že Zayn, hrdina, to len tak nenechá... záleží mu na nej! :D áno!! :D ... vôbec som si nemyslela, že ona to len predstiera tú opilosť.. :O :D ... ale skvelý plán :D ... aa ten koniec? si robíš srandu? :D šak ja teraz nezaspím, sakra!! :D ... čo najskôr ďalšiu :)

    ReplyDelete
  9. Waaa nemapínaj ma! Ale inak úplne úžasné!!!

    ReplyDelete
  10. ďalšiu :) úžasné to je :)

    ReplyDelete
  11. Odtrhnem ti hlavu a zvyšok tvojho tela posekám na malilinké kúsky a zomeliem ich v mlynčeku ! Takto sa časť nekončí! Nikdy! Nikdy v živote!
    Milujem tento príbeh! Šialene!

    ReplyDelete
  12. s týmto blogom to ide dolu vodou. Pre toho, ktorého táto poviedka nebaví je tu úplná nuda. Chýbajú mi tu Maruškine úvahy aj jej články...Nech sa vráti!!

    ReplyDelete
  13. súhlas s maťkou. je tu nuda. stále iba tieto časti a pre tích, ktorí kedysi mali radi tento blog a point in time ich nebavilo to tu ide pod úroveň.

    ReplyDelete
  14. Do you want to know something? :) Ak sa vám to nepáči nečítajte to. Myslím, že Kika vás zas tak strašne postrádať nebude ;). Proste to tak je. Nie je tu toľko článkov. Tak sa s tým zmierte! Kika sa snaží ako môže a vy jej tu ešte vypisujte, že sa vám to nepáči a že to ide dole vodou. Nobody cares! Ona sa snaží viesť blog, prispievať pravidelne pre tých, ktorým sa to páči a čítajú to radi. Snaží sa aj bez Maruš a vy jej ako sebecké kravy napíšete niečo takéto. Zamyslite sa nad sebou. Hauk. Ani mi neodpisuj iba sa na tebe zasmejem.

    ReplyDelete
  15. A keď už o to ide. Maruška milovaná si dala osobnú pauzu a možno sa vráti. Okrem toho občas tak či tak niečo pridá tak by ste to mohli rešpektovať a nie to komentovať.

    ReplyDelete
  16. Sym: Zlato, ja si budem komentovať čo ja chcem. Žijeme v demokratickej krajine a každý má právo vyjadriť si svoj názor, ako vidím, nie som jediná. S mnohými dievčatami som si písala a majú taký istý názor ako ja, môže sa snažiť ja som ju iba chcela objasniť aj o kritických veciach:) Ja len hovorím, ako to je a to, či to okomentujem alebo nie je len a len môj názor čiže mi tu nemôžeš písať či sa do toho mám starať alebo nie. Keď sa mi nepáči, dám to najavo. :*

    ReplyDelete
  17. Ako som napísala :D iba som sa zasmiala. :D Evidentne si nepochopila nič z toho čo som ti napísala takže keď ti to niekedy do tej hlavy aj dôjde tak mi odpíš znova dobre? :D Nevieš sa vcítiť do iných ľudí a evidentne sa dokážeš starať len sama o seba a to čo teba zaujíma. Napíšeš Kike, že ťa poviedka nebaví a že ti chýbajú Maruškine príspevky. Ona nemá ako ovplyvniť Maruš a pochybuješm, že kvôli tebe zmení celú poviedku aby sa ti páčila. :) Nič tým nedosiahneš iba to, že sa do teba niekto obuje. A teraz poď do mňa :D Nech sa ešte zasmejem.

    ReplyDelete
  18. som rada že sa smeješ, aspoň smiech prospieva ku kráse a k zdraviu, keďže ty toho očividne moc nemáš. Ja si tu nepotrebujem liečiť komplexy ani nič podobné, to skôr TY si tu tá, ktorá nepochopila. Ja sa tu do nikoho nenavážam, iba píšem kritiku, ktorá sa každému zíde. Za to, ž sem raz niekto napíše že ho to tu nebaví, čo je, mimochodom celkom bežné, nejaká kravička sa tu musí hneď začať vyvyšovať. Kto tu hovorí o tom, že chcem, aby zmenila kvôli mne celú poviedku? najprv si prečítaj kontext, moja. ja som tu iba napísala, že chcem, aby sa ona vrátila, že je tu bez nej nuda. Možno tým nič nedosiahnem, ja tým ale ani nepotrebujem dosiahnuť nič. Iba tu píšem vlastný názor. tak sa láskavo uvedom:)

    ReplyDelete
  19. To bola rana pod pás. :D Ukázala si svoju inteligenciu. Nevieš ako vyzerám, kto som nič. Ale už si sa znížila na urážky o mojom výzore a zdraví. A zároveň si ukázala, že asi nejaký komplex máš keď o tom píšeš. :D Tak keď tým nechceš nič dosiahnuť na čo to píšeš? :D It doesn't make sense! :D

    ReplyDelete
  20. STOP !!! are u fucking kidden meeh ? . úplne súhlasím so Sym . Maťka:Maruška jasne napísala že si dáva pauzu .Skús sa vcítit do Kiki .Blog mali spolu, písali spolu . Maruš sa však rozhodla že potrebuje pauzu .Si myslíš že to bolo úplne lahké pre Kiku ? Starat sa o blog sama , tréningy ,škola a kamaráti .Snaží sa pridávat časti a príspevky ako môže pretože písanie miluje a potom sem príde pár báb a napíše že tu je nuda ? Svojím "len názorom v demokratickej krajine" môžeš ublížit Kike iba preto aby si sa cítila lepšie z toho že si si vyjadrila svoj názor ktorý nikoho nezaujíma pretože viac sa urobit momentálne nedá a PIT je dokonála poviedka ktorú ako vidím má viac ludí rado .Sa vrát ku svojmu spolku s ktorím ste zhodnotili že to je nuda a založte si vlasný blog na ktorom nuda nebude :) all your opinions are invalid . bye .

    ReplyDelete
  21. Baby nie, prosím toto nie... Tým sme si tu už prešli... Viete, ako po takíchto veciach klesajú naše čísla a vôbec chuť sem niečo pridať? Prečo myslíte, že sa tu tak dlho nič neobjavilo mimo príbehu PIT, keď sa tu takmer pravidelne začali objavovať hádky? Nevieme, a nechápeme to. Maťka, a aj druhá anonymka, ďakujem, som rada, že aspoň niekomu tu chýbam, lebo ak je vás viac, tak to moc najavo nedávate :) ...ostatné, tá moja pauza, to bola vtedy strašná chyba, má to svoje následky, no ja už som sa od vtedy vrátil a veci pridávala.... Dúfam, že ostatní mi nevyčítajú, že tu nie som.. Ale ja sa vrátim :) určite áno, raz sa mi začne chcieť písať článok.. aj Adrianu, ktorá sa mimochodom píše, keď mám chuť, keď mi to ide :) ...ahojte baby, a už sa, prosím, nikto nehádajte...

    ReplyDelete
  22. Veď je to DOKONALÉ!!... Tento príbeh je najlepši!!.. :* :D

    ReplyDelete
  23. Maruš, nedávame to najavo presne pre toto. Pretože nejaké múdre hlavičky a spavodlivé dušičky volajúce o veľmi hnusnom a neférovom správaní vyjadrujúceho si vlastného názoru tu začnú hneď mudrovať a hádať sa. Iba pre to, že som napísala že ma tá poviedka nebaví a že mi tu chýbaš. Iba pre obyčajný vlastný názor. To, že som niekoho mohla uraziť je logické, ale nebolo to namierené priamo proti adminke, iba proti blogu. A tu na blogu je celkom nuda. Každý deň si kliknem na túto stránku a už tu neni nič iné, iba PIN a PIN... proste, inokedy tu bývali úvahy, obrázky, články, rôzne každodenné zábavné veci ktoré mi dokázali vykúzliť úsmev na tvári. A teraz? Ale prosím vás... Máte hádam 5 rokov? A tento názor nezaujíma akurát tak fanatické čitateľky ktoré proste nevedia priznať pravdu a urobiť všetko pre obranu adminky. Každú správnu adminku zaujíma tak či kritika, tak či kompliment. A keď to niektoré z vás nedokážu prijať, fuck off then (keď už tak začínate s tými "coolovo" hipsterskými výrazmi miešané so slovenčinou). A mimochodom, drahá Sym, zabudla si vo vete "it doesn't make sense" člen. Správne to je "it doesn't make A sense". tak tu nemudruj, drahá :* A možno mi empatizmus nič nehovorí, ale človeku niekedy úprimný názor neuškodí ;)

    ReplyDelete
  24. :DDDD Smejem sa. Ten člen tam byť nemusí a nehovor mi drahá. Je to trápne. Iba sa tým snažíš ukázať, že na mňa máš. Čo nemáš. Nauč sa najskôr po slovensky a potom začni po anglicky ty "fuck off then" :D (miešanými nie miešané ;)) Evidentne ani netušíš čo "Hipster" v skutočnosti znamená. Ale hlavne, že ty si cool. :D

    ReplyDelete
  25. Sym, moja, už ti dochádzajú argumenty? Stále kecáš o tom istom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možno by si si to mala znova prečítať aby ti došlo, že tam nie je napísané nič čo by som písala predtým. :D Skús to. Možno to pomôže. Ale jebem na teba už. Síce sranda s tebou ale nechcem babám znižovať sledovanosť len kvôli tebe. :D

      Delete