Monday 31 December 2012

Throught the pink glasses.

Je to tu, prvý Silvester na tomto blogu! :) Throught the pink glasses, názov, na ktorý sme hrdé, a má v sebe chybu :D ..vymyslela ho Kika, a ja nadšená tým, že to je úžasné, som sa ponáhľala vyhrabať obrázok tých rúžových okuliarov, ktoré tu boli ako prvé. ;D Tie čo sú s nami od začiatku vedia. :) 

Myšlienka mať spoločný blog vznikla, keď sa ma Kika spýtala, či by som chodila na jej osobný blog. Keby si nejaký založí, ibaže sa bála. V tom čase som bola na dovolenke v Chorvátsku, mala som vlastný, aj keď vážne nevydarený blog, a tak som sa jej ponúkla, že spravíme spoločný. Bol v tom trošku zmätok, myslím že tam niekde padla aj otázka "to vážne?" ..ale tešili sme sa, a stanovili sme si, že v pondelok 16. júla keď sa vrátim domov, zakladáme blog. Pozadie, názov, detaily a potom prvý článok :D ..smejem sa, keď si spomeniem, že som sa tešila ako malá za 6o návštev, keď malo toto bábo asi tri minúty :D ...dnes je ich tu veľa, veľmi veľa... takmer 95 000 :) ..bola sranda, keď mi čitateľka, a teraz už aj veľmi dobrá kamarátka, celá v nadšení napísala, že Jéé, klikla som na váš blog a naskočilo 8o ooo! :D ..aj ja som sa tešila ;) ..postupne tu tie čísla rástli, my sme tešili, denná návštevnosť sa v priemere drží na 8oo kliknutí, boli aj dni, keď ste sa sem pozreli vyše 1ooo krát! Wáu. :) ..asi pred mesiacom sme sa s Kikou smiali (minimálne cez smajlíky), na veciach zo začiatku.. na názve Fuck! I am Josh, ktorý sa veľmi ťažko vymýšľal, a keď už som ho konečne mala, nemhla som vám ho napísať. Na Louisovi a Trishi s One more time?, na ich guličkách, a podobných veciach. Bolo toho viac, a priznávam, momentálne si neviem spomenúť. Ale bolo to fajn, mať zážitky a spomienky na náš pól ročný blog. Naše deco! :D

Tu sa dostávame k obrovskému množstvu úžasných ľudí, ktorích som mala možnosť spoznať vďaka tejto úžasnej rodiny, ktorú sme tu vytvorili! :)

1. Kika, ktorej po čase prischla prezývka tuleň, keď som sa zamýšľala, čo ešte by mohla znamenať skratka MTT, vyšlo mi len Milujem Ťa Tuleň, a tak to vzniklo. :) ..som rada, a veľmi hrdá na to, že sú z nás kamošky, aj keď len cez písmenká chatu, a tohto blogu :) ..a aj keď sa možno veci zmenia, nikdy nezabudnem na ňu, na tento blog, a na veci čo sme tu zažili vrátane kauzy "haterky" :D toto sme si sľúbili :)

2. Ajč Payne, so Smalltowngirl! :D ..tam som najprv pôsobila len ako otrava, vtedy boli u nás doma trable s bratom a ja som sa bez ničoho vykecala Jaji, aj keď sme si písali tak tretí krát. :D :D ..posielala som jej len útržky príbehu, na ktoré som bola potajomky hrdá, a ona mi ich potom pochválila slovami "veľmi pekné". :D ..ani neviem, kedy sa to začalo meniť na takú nezáväznú konverzáciu o všeličom až k tomu, že sme teraz to čo sme :D ..viem, že v istom bode, začala čítať Adrianu, a viem, že v istom bode to začala nazývať srdcovka... Rástla som na mieste od pýchy :D ..lebo Ajč Payne bola veľký vzor, pre mňa, pre veľa iných.. A tak sme tu, máme za sebou jeden spoločný deň, tri telefonáty, asi 9 esemesiek, a pár tisíc správ na FB, lebo my si píšeme cez moju školu a jej robotu, potom celý deň a ešte aj dlho do noci :D ..a ja mám mamu, najúžasnejšiu osobu a najlepšiu kamarátku! :* ..tetovania, a toho včerajšieho grófa, radšej nespomínam :P

3. Barbora, Baša, Barby.. to škoda reči :D ..zosobnená šialenosť, ja ani neviem čo o tebe napísať :D ..že si s tebou stihne človek vymeniť max. 3 správy za deň? :D ..alebo mám menovať veci čo si trepla minimálne pri poslednom twitcame? :D ...neviem ale mám ťa strašne rada :) ..a ten záchod sa mi vážne páči! :)

4. Dida, Di, Diana, (o jabloni mlčím :D) ..aj teba zbožňujem :)  ..milú osôbku so sociofóbiou, ktorú som počas prechádzania vianočnými trhmi držala pod pazuchu! :)

5. Milouša! :D ..Daniela ty vieš :D ..to tu ani nemožem verejne spomínať :D ..to šetko čo sme trepli, a vymysleli :D to je proti ľudskej morálke :D ..ale ľúbim ťa, a tá vianočná esemeska, z ktorej sa ich vykľulo asi 3o, bola úžasná! :)) ..ďakujem!

6. Alexi.. veľmi veľká podpora a úsmev na tvári po každom tvojom dlhom komentári! :D ..možno si až tak často nepíšeme, ale veľa pre nás znamenáš! :)

7. Tyna, dievča s úžasnými príbhmi, a skvelým blogom, na ktorý sa konečne vrátila :D ..krkačia matka :D ..ale nie :) si skvelá! love u! :*

8. Katuška moja, rodáčka z Topolčian, mojho rodného mesta, s ktorou sa poznám osem rokov a predsa sme kamošky až od leta :D ..opäť vďaka blogom :)) ..vďaka nej som sa stretla aj s Di, Barb, a Aj.. a ja ju veľmi ľúbim, aj náš spoločný príbeh, ktorý si tichúčko leží, za tigra, aj všetko ostatné, čo nás spája :D ..aj dokonalosť :P ..milujem ťa, ty ňebrad! :D

Veľké ĎAKUJEM!, všetkým Vám, čitateľkám, babám, ktoré píšu úžasné komentáre, a zastanú sa nás keď sa zjaví "niekto ako Emčulqa" :D ...ste skvelé! úžasné! ..a ľúbime vás :) ..čo by to tu bolo bez vás? 

Vaše trable naše hrable, nechcem pokračovať bez Kiky, aj keď sme na posledné otázky neodpovedali.  Prepáčte. Mrzí nás to.

Čo je dôležité, prežite krásny, zábavný, a bláznivý Silvestrovský deň. Želám vám úspešný štart do Nového roka, so splnenými snami, úžasnými ľuďmi, a novými zážitkami! :*

Ahojte! 
Vidíme sa po novom roku na Throught the pink glasses ;)
Maruš!





4 comments:

  1. Čo dodať :) Krásny článoček, a Karle ti vieš ľudí naozaj dojať :) (:D) Pamätám sa, že som na tento blog nadabila cez Tami :) a to ste boli na začiatku! :) a ľáá, pozrite kde ste to dosiahli :) niečo neskutočnéé, a krásne.. :) tie poviedky, tá závislosť na OMT, SIM, PIT :) :* :* :* prajem, ešte dalších tisíc kliknutí, návštev, komentárov...a úspechov na tomto blogu, slečinky :* :*

    ReplyDelete
  2. Haha dakujem Maruška :DD Ta ty si ale přijebana ♥ haha xx Barby :)

    ReplyDelete
  3. Maruuuuuuuuuuska:) Krasnyyy prispevok:) Uz som vsetko napisala pod Kikin clanok:D Ale aj tak, dakujem ti krasne za to, ze si si spomenula:) Som rada, ze sa na mojich komentaroch zasmejes:D Je mi luto, ze si nepiseme, no ja chodim ns facebook a vseobecne na socialne siete uz strasne malo. Ale ozvem sa ti cim skooor:* Dakujem ti krasne za to, ze si:* Za to, ze ste zalozili tento blog a sprijemnili mi tak volny cas:* Lubim vas, velmi velmiiii:* A som rada, ze som vas mohla spoznat:*

    ReplyDelete
  4. šťastný nový rok :) Nech sa ti darí, nech sa darí aj vašemu bábu a všetko ostatné okolo toho, splnené sny, zdravie, šťastie bla, bla, bla (ja vážne neviem napísať niečo normálne?!?) No nič :D radšej končím, lebo by to nedopadlo dobre, každopádne ešte raz Happpy New Year :) :*

    ReplyDelete