Wednesday 22 August 2012

Flarry

Viem, že tu máme fanúšikov HP. A chcem sa spýtať, či chodíte na rôzne stránky na fb (ja ich mám cca 1ooo :D) o Harrym a čítate tie Fan Fictions :D Lebo ja z toho umieram, tie spojenia :D Niketoré sú až nechutné (Sinny=Snape+Ginny, Drarry=Draco+Harry) niektoré sú celkom schopné (Fremione=Fred+Hermione (vedeli ste, že oni dvaja mali podľa J.K.Rowling skončiť pôvodne spolu?)Nuna=Neville+Luna(to zas nechápem, prečo oni dvaja spolu neskončili. Nič proti Hannah, ale Neville bol s Lunou zlatý)) a potom sú tu naozaj zaujímavé. Headcannons ako Drapple=Draco+Apple alebo jedno, čo začalo včera. Na tejto STRÁNKE začali písať všetci FF o spojení Flarry. Nejaké typy, čo by to mohlo byť???









Toto je už trochu moc :D :D










A teraz pár FF :D Prečítajte si, rozhodne stoja za to :D A strašne sa mi páči ten spôsob komunikácie v komentoch, pri jednom nižšie :D to vidím na týchto stránkach často a... wau *rises wand*










Čo vy na tento Head Cannon? Ja umieram. Naša som to dnes o druhej v noci a iné smiechy som chytala :D

Any Flarry shipers?? :D

Love, Luna Lovegood

No comments:

Post a Comment