Friday 17 August 2012

My apologizes :(

Girls, mrzí ma, že tu stále časť nie je, pracujem na nej, len táááák pomaly :/ Prepáčte, zatiaľ aspoň toto 










Tááák nádherné a zlatééé 






Finnick! Milujem ho :*


No, ja ťa rada spájam s Dracom :) Ale ako povieš :)


Chcem takúto upútavku :D










Bitch please, theres Finnick Odair, every argument is invalid :D


Priznajte sa, kto by ste išli na to predstavenie do divadla??







Nepripomína vám to toho červeného Telletubbies? Po?







Jééééé kombinácia Mama monster a hp úplne mega :D Tiež ste niekto Little monster? ja som zas :) už som myslela, že ma to prešlo, a zrazu v Eurovei pustili lovegame a ja už len vyťahujem CD(The fame monster) a som v tom zas :) Milujem ju :D












My favorite part :D









*DEAD* totally :)









THE END
Na časti sa stále pracuje 
Luna Lovegood

No comments:

Post a Comment