Wednesday 22 August 2012

She is mine! 24 bonusová :D

Ďeťúrence, síce mierným podvodom ale.. tri komentáre tam boli. :D Takže pridávam pokračovanie, ale iba kúsoček :) :D So, enjoyy ! :)

A ešte piesonka, ak si chcete navodiť ako-takú predvianočnú náladu, tak pustiť TOTO ;)


"Idem, uhh, do toho mesta. Bye."

Akurát si uväzoval osušku na páse, ale popravde v podobnom stave sme sa pred chvíľou videli tak ma nemalo čo zastaviť. Prekvapene zdvihol mokrú hlavu a uškrnul sa na mňa. Ironicky úsmev som mu opätovala a odišla.

...

Večer keď som prišla z nákupov, po ktorých moja skriňa utrpela vážny objemový šok, som sa s pyžamom a zubnou kefkou dostavila do Zaynovej izby. Našla som ho v kúpeľni, kde si drchtil tie jeho briliantové zuby. Usmial sa na mňa s penou okolo celej pusy, a ja som sa k nemu pridala. Vytlačila som si kopec pasty, opláchla kefku vodou a umývali sme si zuby spolu.

Keď Zayn zapol telku, do izby nakukol Liam, ktorému sa rozlial úsmev po tvári.

"Toy storyyy."

To už skákal na posteľ za nami a preberal velenie nad ovládačom. Našiel si na hard disku Toy Story, a unikal z reality.

"Čo by si chcela pod stromček ?"

"Nepoviem. Musíš niečo vymyslieť."

"Že som sa vôbec pýtal."

"No čo, mám rada prekvapenia."

"A preto vždy dva dni pred Vianocami snoríš ?"

"To už som moc zvedavá a nevydržím to. Ty by si si čo prosil ?"

"Nechám to na teba. Buď kreatívna."

No, čoskoro ma čaká ďalšie kolo nákupov. Liam si spokojne s úsmevom na tvári sledoval rozprávku, my sme ďalej kecali ako to my vieme a noc už nebola mladá.
 
 
Časť taká odveci. :D
Na dnes, končím. Idem sa posadiť pri zdrapy papiera a písať niečo. Tak ahojte :)
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Ľúbim Vás :))

3 comments:

  1. Krása :-) a ještě k tej minule kapitole- Zayna si tam představit umím :-)

    ReplyDelete
  2. Aj ja si viem predstaviť, že by skončila so Zaynom :) len by si on mal začať uvedomovať že ju má aj trošku radšej :D lebo zatiaľ to je na priateľskej vlne :) a také priateľstvo by si nikdy, nikto nechcel pokaziť :) ale aj k Louisovi by sa hodila :)

    ReplyDelete
  3. ona proste musí byť s Louisom!!! prosííííím! :D zayn sa mi tu nehodí! :D

    ReplyDelete