Tuesday 28 August 2012

GRRRRRRR!!!!

Ahoj pusinky :) Veľmi ma mrzí, ako to tu vyzerá za posledné dni. Časť bola sama neviem kedy a ja sa naozaj na ďalšiu necítim. Maruš je preč, má tanečné sústredenie (úprimne? ani netušíte, ako jej závidím :D strašne mi chýba tanec, ale tak o týždeň mám prvý tréning :D po dvoch mesiacoch, a hneď po jednom tréningu nám aj nadžubali vystúpenie. Hurááá!!! Však ja neviem nič! Bude haluz. Inak som sa rozkecala, späť k téme.) Viem, že aspoň ja by som mala niečo vytvoriť, ale to nejde. Viem, že niektoré píšete, poznáte ten pocit, keď otvoríte word, prečítate si pár riadkov, čo už máte a veríte v zázrak? Ja tak teraz fungujem. Viem, čo sa má stať, len to nejde. Akosi ťukám do klávesnice, no nič z toho, slová dokopy nedávajú žiaden zmysel, malé decko by to napísalo lepšie. Snažím sa, ale nič z toho. Prepáčte, naozaj sa už k tomu donútim, nejako sama sebe vysvetlím, čo a ako :D







Viete, čo je toto? Nenormálne som sa smiala. Na jednej stránke o HP adminka toto pridala s komentárom, že úžasná knižka. John Elton, Meltdown. A všetky komentáre: No! Jimmy protested! Som sa smiala! :D :D :D 1D sú všade :)


















Hahahah. Ešte aj Snapa to trápi. Ale neboj, on neodíde. NIKDY! Toto ma naozaj dostalo, hlavne preto, že som to našla na stránke o HP. Viete, akú mám radosť, keď také veci nájdem na rôznych stránkach? Úplne som šťastná.





Milujem kosti! Úplne najviac!! a toto je tááák zlaté. Booth tam má dokonca svoju pracku na opasku. Dokonalosť.












ďalšie zo stránky o HP. Všetci boli z neho akí nadšení, aj tí , čo nemajú radi 1D. A ja som totáálne happy. Lou GO! takých komentárov tam bolo milión a ja som sa, samozrejme, pridala :D Love ya, carrot :*



















IDIOTI!!!! Čistá debilita :D



:D :D :D


Hahahah to som presne ja :D



HAHAH on sa už Pottera nezbaví :)


Idiots!!



Nad tým som sa pri filmoch zamýšľala miliónkrát! :D :D




THE END :* Prepáčte, že len toto 
Luna Lovegood

No comments:

Post a Comment