Sunday 12 August 2012

Spaming again...

More pictures of our fabuLouis phenomiNiall brilLiam amaZayn extraordinHarry 1Derful guyz :D



Ja to risknem, len nech spievajú! :D




this is real LOVESTORY :) 




Day of Directioner :)



ME! Baby, koľko twitcamov ste stihli? ja len ten posledný Niallov, čo ani nebol, lebo Niall bol celý čas offline :/




Maruš, Josh pre teba :*




Reasons we love them...




NAAA NAAAA NAAAA!













To som ja! (ten Louis :D )





Neviem, načo to sem vlastne dávam. Načo to niekto vytvoril. Jednoducho... Interesting. Very Interestyng.


 Tento text som videla miliónkrát... a stááále ho milujem








 Keby tak...
Tie xichty :D :D :D



Poznáte to? Milujem, keď sme sa so spolužiačkami len tak rehotali uprostred hodiny a nikto nevedel na čom :) 
Remember girls? SHES MINE!

Yeah, uncle Simon, I think so...



Exactly :D





Dying... 





Pre TOTO milujem nášho blondiačika *le dead*











Mrs. Styles, pre teba :* Yeah babe, we r damn cool!
Who else?



Dyed again...






Niall song :D o jedle... :*




Keď som toto videla.... 
1.) NIALL!!
2. ZAYN!!



Niall ako sova ma úplne dostal :D







Tento rok sa už nejdem klamať :D Fuck it from beggining :D



Jééé, milé, nie? Teraz niekedy to tam napísala 


Bus ride is usually best part. If u have right people...





Who is steeling?? :D






Umieram z neho :D Sorry baby, asi si budete musieť pár rôčkov počkať :/


Ten pocit poznám :D




ÓÓÓch, Niall 




Uvedomujem si, že je to totálna kravina, ale čo vám vyšlo? Ja to milujem :) Minule mi vyšlo, že som spala s Louisom a radosť som mala ešte polhodinu :D :D :D :D (je mi jasné, čo si o mne pomyslíte, ale... Honestly I just don't care :* )
V tomto mi vyšlo: Liam wrote me a song then asked me to marry him  Zlatý, Liamko :*





Pohrebák by bol vhodnejší, ale myšlienka sa cení :D




Something i know really good...


THE END 
Luna Lovegood

1 comment:

  1. Booože je nechápem kde ty k tým obrázkom chodíš!! :D :D áno a SME god damn cool!! :D :* love ya! :D

    ReplyDelete