Thursday 2 August 2012

Pictures :* (again...)

Hey girls! Zasa idem spamovať blbinami, čo som tu ponachádzala :) Hádam sa bude páčiť. Nechcelo sa mi k tomu písať nič, možno pri dvoch-troch je niečo, viem, som lenivá, so sorry :( Ale aj tak, úprimne, komu to bude chýbať? Nikomu. Inak, aký ste mali deň? Ja som totál happy, svietilo mi slniečko, čítala som Catching fire (úplne najviac ju milujem, asi viac ako ostatné z Hunger games :D) a potom som išla s Lottie (hej, pomenovala som psa po Booberovej sestre, a čo? Keby nebolo mojej sestry, volá sa Carrot :P), Jankou a pivom na prechádzku. Videli ste už niekoho piť pivo slamkou? Ja som dnes mala jedinečnú príležitosť a mala som z toho teda zážitok. Janka je schopná všetkého :D Takže sme si kráčali po koľajoch, cez lúku a les, hrali nám HCR, okolie muselo mať radosť. Volume bolo riadne :) Just chillin. Enjoy :*









WTF???











































 Nič vtipné alebo zaujímavé, ale hneď ma pri tomto obrázku napadol Louis a jeho šťastné číslo :)


Tiež nie nejaké extra vtipné, ale to tričko. TO TRIČKO!!!!



































Hope u had good time and enjoyed it :*

2 comments:

  1. hahah toto wiggle wiggle wiggle wiggle ..yeh :DDDDD
    pobavilo ma to :DD

    ReplyDelete
  2. :D zase raz super obrázky! :D rehocem sa jak debil! :DD I want happy meal! :DD a toto go on diet! Ron : bitch :DDD Volde jak sa tešil z Party a Lucius ho ani nepozval :D Lol :D

    ReplyDelete