Sunday 18 November 2012

(hádam ma neskôr nejaký názov napadne)

Ahojte! Ja len tak, informačne :D

inak krásna foto, čo som našla :D A tie baby na nej, wáááu, sú skvelé! :D


Som doma, konečne vyspatá... Včera sme sa trepali do Gbelov, pol hodinu za koncom sveta, kdesi maximálne odveci... Prvá kategória, v ktorej sme súťažili začínala 9:oo, posledná 17:3o (vyhodnotenie 18:3o) takže sme tam tvrdli celý deň a pozerali na milión choreografií, počúvali dookola tie isté pesničky (obdivujem schopnosť niektorých skupín trafiť pieseň, ktorú bude mať väčšina ľudí), dokonca jedni tancovali na Wings od LM, čím mali u mňa veľké plus :D Niektorí boli skvelí, ale našli sa aj takí, ktorí sa rozhodli, že si zatancujú, predpokladám že doma v detskej izbe nacvičili za pol hodinky choreografiu, obliekli si podobné tričká a poďme sa pred stovkami ľudí strápniť!

Hneď ako sme prišli, čakalo nás veľmi milé prekvapenie v podobe pódia. Maličké, maximálne pre osem ľudí (nás bolo OSEMNÁSŤ) a bez opony, za ktorou si odkladáme rekvizity a vyliezame odtiaľ... Prvá choreografia, s ktorou sme súťažili bola na desať ľudí a už to bol totálny masaker, myslela som, že si odkopnú navzájom hlavy, som rada, že som tam netancovala :D Pre istotu sme boli jediné v kategórií a čo sme dostali? Cenu poroty! Vyplznutý plyšový pes, rúžové gumičky do vlasov, fialové trblietavé štipčeky a farby na tvár! V kategórií mládež (16 a vyššie). Perfect.

Po predstavení šesť člennej poroty sme zistili, že jeden z nich sa vyzná v tanci! JEDEN! Zvyšok úplni laici! Ďalšia kategória nás čakala až o štvrtej, čiže sme celý deň viac-menej pozerali do blba.

Medzi tým išli dve skupiny z našej SZUŠ-ky, skončili prvé a druhé (to druhé nechápem! rozhodne boli lepšie, ako tie, čo vyhrali!)
My sme boli druhé, za totálnymi kravami, ktorých jediné prednosti im vyskakovali z výstrihov a nám sa potvrdilo to, čo vieme už dávno: Všade vyhrávajú domáci a najmenej oblečení.
Posledná kategória, kde sme boli, tam sme skončili druhé (za domácimi, ktorí sa naozaj nikomu nepáčili!)

Takže sa Vám hlásim teraz jemne nasratá, len aby som Vám povedala, že idem skúsiť písať časť. Asi tak.
Btw, uvedomujem si, že to, čo som písala, ako sme nespravodlivo prehrali musí vyzerať, že neviem prehrávať a vymýšlam si, no verte mi, nerada prehrávam, no dokážem to! Keby nás porazili napríklad zo Senice, priala by som im to (boli rozhodne najlepší, lepší, než my, no skončili poslední (WTF?!)), lenže vôbec nevyhrali dobrí tanečníci! Mali peknú choreografiu, nepopieram, lenže kým baby od nás tam točili štvorité točky, robili rôzne pády, výskoky a iné veci, ktoré naozaj opísať neviem (a neviem, či by Vám tie názvy niečo vraveli), hentí, čo vyhrali tam mávali rukami a robili čudesné pohyby, ktoré sú síce na efekt zaujímavé, no porotca (KTORÝ VIE NIEČO O TANCI) vidí, že to zatancujú aj desaťročné deti. Iným by som to vážne priala, no už nejakú tu dobu tancujem a kvalitu horeografie viem (aspoň trochu určite) posúdiť.


Ak niekoho nahnevalo alebo urazilo niečo, čo som napísala, mrzí ma to, je to môj názor, nemyslím to zle.
Ak by niekto chcel vidieť, dávam Vám sem link na jedinú choreografiu, ktorú už dali na ytb (video už má viac, než rok, ale cca takto to vizeralo aj včera, len menej ľudí na oveľa menšom pódiu :D)
http://www.youtube.com/watch?v=bI8CQW34m7c

P.S. Ďakujem za neuveriteľné množstvo komentárov k poslednej časti, I love u :*

4 comments:

  1. Ako niekto kto tancuje od plienok, v školke a škole zakladal tanečné skupiny až sa nakoniec k jednej pridal a vydržal tam takmer 6 rokov , smejem sa :D lebo toto celé presne poznám; a originalitu a technické prvky niektorých choreografií dosť často nevedia oceniť :) ;D :D zniem ako sebec ale stáva sa, som rada že ste aspoň takto uspeli :-* Btw..Keby mám napísať celý názor pohoršila by som strašne veľa ľudí :D taktiež dve alebo tri konkrétne skupiny, takže sa radšej zdržím komentára (na nich) :D

    ReplyDelete
  2. Tak to ma mrzí ... Hlavne tí porotci. Nechápem, prečo na niečo také dávajú ľudí, ktorí o tanci absolútne nič nevedia. Takých ľudí si môžu strčiť do úbohej medzitriednej školskej súťaže pre prvý stupeň ZŠ.
    Ale nič si z toho nerob. Vysmeješ sa tým ľuďom do ksichtu, keď budeš tancovať pre najslávnejšie hviezdy na svete a pre milióny ľudí na svete budeš vzorom a inšpiráciu. Vtedy k nim prídeš a s úsmevom sa vyjadríš k ich blbému porotcovstvu.

    ReplyDelete
  3. Ahojte, teraz som začala môj nový blog, mohli by ste si ho prosím pozrieť? A prosím nechať komentár? Dakujem! : http://youareallithinkaboutbaby.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Smejem sa:D Presne to poznám:D Tancovala som 9 rokov a stalo sa mi toto isté (nie raz:D) Cvičili sme choreosku na jednu nemenovanu súťaž (nebudem hovoriť akú, ak by sa tu náhodou ocitol niekto kto tam bol) polroka... polroka! A toto bude znieť hrozne sebecky, ale boli sme dobré, vážne dobré... A predbehli nás holky, čo tancovali v cipkovom topiku a krataskach na pol rite... tak ako sorry, ale ja este nejakú tú úctu k sebe samej mám a myslím, že na TANEČNÝCH súťažiach by malo ísť o TANEC a nie o to, komu sa lepšie natriasaju prsia... tiež sa ospravedlnujem, ak som týmto niekomu ublížila, ale je to môj názor... takže Kikuš, úplne ťa chápem:D
    Btw, Marus, vymazala si ten príspevok nad týmto? Lebo som ti k nemu písala dlhokansky komentár, odoslem a zrazu požadovaná stránka neexistuje:D :))

    ReplyDelete