Saturday 10 November 2012

Point in time 9

Chcela som Vám ju dať až zajtra, ale akosi som si rozmyslela :D

Ďakujem za krásne komentáre, ktoré ma pobavili. Vážne ste si mysleli, že Zayn žiarlil a zamiloval sa? :DDDD LLN :D 
Ale no ták, to si myslíte, že moje príbehy sú až také predvídateľné? Teraz sa do seba zamilujú, v ďalšej časti začnú spolu chodiť a zajtra to ukončíme svadbou a happy endom? Musím Vás sklamať, nič také skoro nečakajte. (Alebo, radšej to vôbec nečakajte. Človek nikdy nevie.) Mne sa páči že sa nenávidia. A myslím, že im to ešte dlho vydrží. Ale už Vás nejdem zaťažovať kecmi, nech sa páči. Čítajte a sledujte, ako veľmi ste mimo :* 
Túto časť chcem venovať Sym, ktorú mám momentálne chuť vyobímať a nakopať do zadku zároveň (prepáč)!!!  Odhalila si ma!!! :O 


V tej chvíli sa ku mne ponad bar naklonil a jeho pery smerovali k mojim. S úsmevom som čakala, kým prekoná zvyšky vzdialenosti, no nikdy sa mu to nepodarilo. „Čo si myslíš, že robíš?!“ spýtal sa Mikea spoza mňa chladný hlas. Šokovane som sa otočila, no nezdalo sa, že Zayn by mi venoval pozornosť. „Nepribližuj sa k mojej priateľke,“ varoval ho tónom, ktorý vravel, že bol schopný vraždiť a za ruku ma ťahal od baru preč. Posledné, čo som videla, kým sa zavreli za nami dvere baru bol zdesený Mikeov výraz.

*******************************

„Čo so myslíš, že robíš?!“ zvreskla som na Zayna hneď, ako ma dovliekol do hotelovej izby a šúchala som si zápästie, za ktoré ma držal.


„JA?! Čo si TY myslíš, že robíš?! Si až taká sprostá?! Neuvedomuješ si, čo z tohto môže byť za škandál?! Vieš si to predstaviť?! Dosť o tom pochybujem! Čoskoro bude celý svet vedieť, že si moja priateľka! Neviem, či si si všimla, ale už o tom mnohé noviny špekulujú! Paul chce, aby sme to počas najbližšieho týždňa oznámili na verejnosti! A ty sa medzi tým budeš olizovať s čašníkom v prvom bare, do ktorého si sadneš?! Je mi jedno, že si taká štetka, ale uvedomuješ si, že ťa sleduje celý svet a za chudáka potom budem hlavne ja?! A so mnou celá skupina?!“

„Ja nie som žiadna štetka!“

„Vážne?! Z toho, čo som videl som mal iný pocit!“

„Nevidel si nič! Mike bol milý! Mali sme ísť spolu...“

„Už len to by všetkým chýbalo! Aby si s nejakým úbožiakom behala po meste a olizovala sa s ním na verejnosti! Ty to nechápeš?! KAŽDÝ človek v tomto posratom štáte ťa sleduje! A môžeš si byť istá, že v sekunde, keď sa priblížiš k nejakému chalanovi si na titulkách polovice miestnych novín! Nech ťa to ani nenapadne! Zničíš všetko, sama si neuvedomuješ, ako rýchlo!“

„Ja nie som tá, kto za toto môže! Mohli sme sa pokojne nenávidieť, keby niekto nevymyslel, že nahovoríme Liamovi, že spolu chodíme!“

„Áno, my sme sa mohli nenávidieť! A Liam mohol skončiť s depresiou na psychiatrii! Si až tak bezcitná?!“

„Mne hovoríš, že som bezcitná?! Potom, ako mi povieš, že sa nemôžem s nikým stretávať, ani s chalanom, ktorý sa mi páči?! TY si bezcitný! A chudák!“

„Toho chudáka odvoláš! A je mi jedno, čo si o tom idiotskom čašníkovi myslíš! O týždeň aj tak vypadneš z New Yorku a nikdy ho už neuvidíš! Si ako malá! Urobíš akurát obrovský škandál, aj to úplne bezdôvodne!“

„Chudáka neodvolám! Si chudák!Idiot! A do toho, čo by mohlo byť medzi mnou a Mikeom ťa nič nie je!“

„Ty sa počúvaš?! Nič ma do toho nie je?! Urobíš zo seba štetku pred celým svetom a zo mňa úbožiaka! Nedovolím ti to!“

„Tvoje povolenie som si nepýtala!“

„Bola by to zbytočná snaha!“

„A čo urobíš?! Priviažeš ma k posteli?! Odchádzam do baru! Porozprávať sa s Mikeom! Vysvetliť mu tú maximálne trapnu situáciu, pri ktorej si zo mňa urobil chuderu!“

„Ja? To TY si zo seba urobila chuderu!“

„Odchádzam!“

„V žiadnom prípade!“

„Skús ma zastaviť!“

„Buď si istá, že ťa zastavím!“

„Veľa šťastia!“

„Nepotrebujem tvoje šťastie,“ odpovedal mi pohŕdavo. Jednoducho ma chytil rukou okolo pása a pritiahol ma k sebe.

„Vidíš?! Neutečieš mi! A nepotrebujem ani tvoje prekliate šťastie!“

„Máš mňa, nie je to dôkaz o tom šťastí?!“

„To ako mám byť šťastný, že som s tebou?!“  

„Netvár sa, že nie si!“

„Rozhodne nie som!“

„Nevieš si vážiť, čo máš!“

„Vážim si, čo mám! Ale teba nemám dôvod si vážiť! Nič horšie, ako toto hlúpe chodenie s tebou sa mi nemohlo stať!“

„Nič LEPŠIE sa ti nemohlo stať!“

Pritiahol si ma ešte bližšie, zrejme si uvedomil, že počas hádky som sa mu takmer vyšmykla. Takmer.

„Nejdeš za tým úbožiakom! Už som ti to povedal!“

„Nemôžeš mi v tom zabrániť! Nemôžeš ma sledovať 24hodín denne!“

„Môžem si na to vybaviť ľudí! Alebo to vyriešiť jednoduchšie!“

„Som zvedavá na tvoje jednoduché riešenie!“

Širokým úsmevom mi naznačil, že to riešenie čoskoro príde. Pritiahol si ma k sebe bližšie. Veľmi blízko. 

„Počula si už o niečom, ako vydieranie?“ spýtal sa hrozivo. „Pretože túto metódu budem musieť na tebe vyskúšať.“ Drzo som sa naňho uškrnula. Neexistuje nič, čím by ma mohol vydierať. Nič, kvôli čomu by som ho poslúchla. Zayn mi úškrn opätoval. Držal ma blízko pred sebou, tvárou k nemu, cítila som jeho rýchly dych. Spravil niekoľko krokov dopredu a mňa tým nútil cúvať. Niekoľko krokov a môj chrbát sa dotýkal steny. Zayn sa ku mne naklonil, naše telá sa dotýkali. Pomaly hlavu približoval k môjmu krku a keď naň dýchol zachvela som sa. S výsmešným úškrnom pery priblížil k môjmu uchu. Snažila som sa nepohnúť ani nijak nezareágovať, keď sa oň obtrel.

„Varujem ťa,“ začal hrozivo, „priblížiš sa k tomu čašníkovi a ja sa postarám, aby ho vyrazili.“ „To určite,“ vysmiala som ho, no nedal sa odradiť. „Nepriblížiš sa k nemu,“ zašepkal rovnakým hlasom, ktorý mi spôsoboval zimomriavky, „urobíš to a ja poviem, že ten úbožiak obťažoval moju priateľku. Môžeš si byť istá, že chlapec odtiaľto poletí skôr, ako s tým niečo urobíš.“ Pozrela som naňho s vypleštenými očami. Toto nespraví! „A ešte niečo,“ opäť pery priložil k môjmu ucho tak blízko, že pri každom slove sa ho dotkol, „ja sa dozviem, keď sa stretnete. Keď prejdeš okolo neho. Keď naňho pozrieš. Ja to budem vedieť. A neskončí to preňho dobre.“  Po tých slovách sa jednoducho vzdialil.

„Toto si prehnal! To si nemal!“ „Ja som len začal. Varujem ťa, neskúšaj nič. A aby som nezabudol, zajtra máme interview v miestnej televízií.“ „1o am. Viem. Som Paulova asistentka, ak si zabudol. Ja som to vybavovala.“ „Ale je tu jeden detail, o ktorom ešte nevieš. Ideš tam s nami.“ „Zabudni,“ vysmiala som ho. „Už je to dohodnuté. Nič na tom nezmeníš, zajtra ťa budem musieť predstaviť ako svoju priateľku,“ povedal znechutene. Povzdychla som si a prešla k dverám. „Nech ťa ani nenapadne ísť do baru,“ varoval ma. Ignorovala som ho a otvorila dvere. Zostala som stáť s otvorenými ústami, keď som videla tri tváre, ktoré na mňa pozerali. „Niall? Harry? Louis? Čo vy tu robíte? Dúfam, že máte dobré vysvetlenie!“Všetci na mňa pozerali s vyvalenými očami. Harry sa nebezpečne uškrnul. „Ja dúfam, že vy dvaja máte dobré vysvetlenie. K tomu zaujímavému rozhovoru, ktorý sme mali možnosť počuť.“


11 comments:

  1. Môj výraz tváre: :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Panebože nádhera! :) Úplne dokonalosť! ;) Vedela som že nie sú do seba zamilovaný! :D )(To ešte len príde ;DDD)

    ReplyDelete
  2. Skoda, dufala som vo velku lasku. Nevadi, aj tak je to skvele. Som zvedava ako vysvetlia ten rozhovor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keď tak teraz pozerám na ten komentár, tak sa samej seba pýtam, či som normálna:D Horší koment som už ani napísať nemohla... tak ešte raz:) Ja s mojou romantickou dušou som dúfala vo veľkú lásku, bezproblémový život a šťastnú smrť, ALE prekvapila si ma a za to ti ďakujem!:) Som rada, že si nás nechala myslieť si niečo úplne iné, pretože keď som potom čítala ďalšiu časť, tak to nebolo nudné a predvídateľné, ale prebudilo ma to a rozhodne prekvapilo:) Taaaakže, už sa teším na ďalšiu časť, dúfam, že bude čoskorooo!:* :)

      Delete
  3. môj výraz tváre ako u dievčata vyššie :DD :OOOOOOOOOO podla mna bude s Mikom ..1D odúdi preč a oni budú žit štastne až do smrti .THE END :D Klaudia :DDD

    ReplyDelete
  4. Komentár nado mnou ma pobavil :DD Ten koniec som samozrejme nečakala, no ty vieš ako nás udržať v napätí :) Neznámy sexi čašník za pultom je čerešnička na torte :) Je málo poviedok, pri ktorých sa tak teším na ďalšiu časť, ako pri tejto :) Palec hoore! ;D

    ReplyDelete
  5. Je to tááám! :D To objatie by sa mi asi páčilo viac ako nakopanie do riti O:) Ateraz idem čítať! :D

    ReplyDelete
  6. Geniálnosť! Skvelota! Teším sa na ďalšiu. Fakt moc a ďakujem za venovanie mimochodom. :)

    ReplyDelete
  7. uff.. a teraz mam akoze ostat pokojne cakat na dalsiu cast?? tak to nehrozii... :D co najskor dalsiu poprosim :D

    ReplyDelete
  8. Užasne nech sa nenavidia :D super to je :)

    ReplyDelete
  9. No do frasa...to čo ako toto ja tu otvaram a zatvaram naprázdno ústa..cosii toto este bude vysvetlovanie.:D teším sa na to..a len tak pre info .. Je to dokonale..úžasné..kkrásne..teším.sa na fďalšiu..šup šup ju pridaj..:F

    ReplyDelete
  10. MILUJEM TO MILUJEM TO MILUJEM TO MILUJEM TO!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete