Sunday 25 November 2012

Point in time 16


Každý môj pokus o začiatok konverzácie skončil tichom. „Pozri, neber si to zle, ale my dve kamarátky nebudeme,“ povedala mi po chvíli Claire. Vypleštila som na ňu oči. „Nehnevaj sa, nič osobné za tým nie je. Ale to, ako sa správaš k Zaynovi. Harry mi to vravel.“ Pozrela som zúrivo na Harryho. „Pamätáš si, čo som ti povedala? Že ak niečo prezradíš, zabijem ťa?!“ „No, ak mám byť presný, povedala si, že ak niečo poviem Liamovi, zabiješ ma. Alebo ak poviem, čo sa stalo v to ráno. A to som jej nepovedal. Zatiaľ.“ Uškrnul sa a odpil si z kávy. Prebodla som ho zúrivým pohľadom, no nič mi to nepomohlo.

**************************************

****Pohľad Harryho****
Dopili sme kávu a Zoe rýchlo odišla. Bolo vidieť, že s nami nebola rada. No hoci ma to trochu aj mrzelo, bol som rád, že sme zostali s Claire sami. Pobozkal som ju, čo ju prekvapilo, no nezastavila ma a bozk mi opätovala. Z kaviarne sme zamierili do parku, kde som ju potiahol na najbližšiu lavičku.
„Vieš, že o tebe vlastne ani nič neviem?“ povedal som jej a ona sa na mňa usmiala. „Čo také by si chcel vedieť?“ spýtala sa a chcela si sadnúť ku mne. Chytil som ju za boky a prinútil ju sadnúť si na moje kolená. Chcela protestovať a niečo povedať, tak som začal rozprávať skôr a hlasnejšie. „Si nás fanúšik, však?“ Len prikývla a začervenala sa. Keď sklopila pohľad, potlačil som jej bradu hore, aby mi pozrela do očí. „A koho z nás si mala najradšej?“ nemohol si odpustiť otázku. Aj keď som sa spýtal veselo, trochu som sa bál odpovede. Čo ak bude mať radšej ako mňa niekoho iného? Napríklad Nialla? Každý ma rád blonďatého urehotaného Nialla! „Samozrejme, že teba,“ odpovedala s úsmevom, no nevedel som, či to myslí vážne alebo len vie, že je to presne to, čo chcem počuť. „Neveríš?“ spýtala sa pobavene a naklonila sa ku mne, aby mi dala krátku pusu na ústa. To som ju už však chytil a nedovolil som jej odtiahnuť sa.
„Už mi veríš?“ spýtala sa so smiechom. „Verím,“ prikývol som. „Určite?“ spýtala sa znova, pobavene. „No, možno, ak by si ma pobozkala znova, bol by som si istejší...“

****Pohľad Zoe****
Po maximálne trapnom posedení na káve, počas ktorého sme už neprehodili ani jedno slovo som sa s ními rozlúčila a vrátila sa na hotel, kde už zvyšok chalanov čakal na nás. „A Harry je kde?“ spýtal sa zvedavo Lou. Nechcelo sa mi vysvetlovať, tak som len mykla plecami. „No, na tom vlastne až tak nezáleží. Hlavne, že si tu ty a Zayn.“ Nepáčilo sa mi, ako to hovoril. Niečo mal v pláne. Niečo, čo sa mi páčiť nebude. Žmurkol na Liama a ten niečo vzal, no skryl si to za chrbtom, skôr, než som na to dovidela. Radšej som sa postavila čo najbližšie k Zaynovi, Liam bol všímavejší, než by sa mi páčilo. „Čiže,“ začal a odkašľal si. Bol dosť neistý. „Liam, nestraš ma, len to rýchlo vyklop,“ poprosila som ho, lebo z toho, ako všetko naťahoval som si robila hlúpe unáhlené závery, ktoré ma začínali desiť.

Povzdychol si a podal mi obálku. „Všetko najlepšie k narodeninám. Prepáč, že takto neskoro,“ povedal nakoniec, úprimne smutný, že skôr nestihol. Obálku som rýchlo vtisla do ruky Zaynovi a objala Liama. „To nevadí. Čo je to jeden deň?“ povedala som mu s úsmevom, nechcela som, aby sa kvôli tomu trápil. Až keď mi opätoval úsmev, pustila som ho. Zaynovi som rýchlo a bez opýtania vytrhla obálku z ruky. Prvé, čo som z nej vytiahla bol krásny pozdrav s drobnými kvietkami. Otvorila som ho a začítala sa do odkazu od Liama. Na perách sa mi hneď objavil úsmev. Milovala som narodeninové pozdravy, páčilo sa mi, že si ich človek môže nechať navždy, nezabudne na krásne venovanie a ten, kto ho venuje tam často napíše niečo, čo by nahlas nevyslovil, niečo, čo patrí len tej jednej osobe. Tento zvyk sa mi na narodeninách vždy páčil najviac. A pozdravy od Liama som mala najradšej, on vždy vedel, čo napísať, aký pozdrav vybrať, čo sa mi páči. Vždy našiel ten najkrajší, nie spievajúce a blikajúce hlúposti, ale niečo tak jednoduché, no predsa dokonalé. On vedel, čo sa mi páči. Pritisla som si pozdrav na prsia a usmiala sa na Liama tak, ako som to robila každý rok. On sa usmial späť. Vedel, že sa mi páči.

Opatrne som ho vložila späť do obálky a pozrela na ďalšie kúsky papiera, ktoré ukrývala. Pomaly som ich vytiahla a prezrela si ich. Liam sa šťastne usmieval. Lou a Niall si za jeho chrbtom zakrývali ústa a snažili sa nerehotať nahlas. Prečítala som si nápis na lístkoch a od radosti vyskočila, rozbehla sa k Liamovi a silno ho objala. On sa široko usmieval, určite si bol istý, že sa mi ten darček bude páčiť. „Tak ma napadlo, že by si si mohla užiť večer voľna. A so Zaynom niekam vypadnúť,“ povedal mi, kým som ho držala. Úsmev mi zamrzol na tvári, no on to našťastie nevidel. Lou a Niall sa za Liamovym chrbtom prehýbali od smiechu, ktorý sa im ako-tak darilo tlmiť. Mala som obrovskú chuť nakopať Liama do jeho dobráckeho zadku. Bola som mu neuveriteľne vďačná, to áno, no aj keď som vedela, že to nemyslel zle, za ten nápad, že darček je pre mňa a Zayna by som ho najradšej na mieste zaškrtila. Dá mi dva lístky na koncert mojej obľúbenej skupiny (samozrejme, okrem nich, ako vždy musím hovoriť) a potom mi povie, že ten druhý je vlastne pre Zayna?!

Akoby nič som sa od neho odtiahla a prešla za Zaynom. „Dúfam, že máš v piatok čas,“ žmurkla som naňho. S úsmevom prikývol, no vedela som, že je asi rovnako nadšený ako ja. „To je fajn, ideme na koncert The Wanted.“


11 comments:

  1. The Wanted? :D Ty má Zayn opravdu rád :DDD
    Miluju tenhle příběh :3 Je to dokonalé, ostatně jako vždy :)))

    ReplyDelete
  2. The Wanted :D No fajn, nech sa tam strhne hádka a bude to skvelé :D

    Saš

    ReplyDelete
  3. :DDDDDDDD väčšinou sa pri poviedkach nesmejem, ale posledná veta ma zabila! :DDDDDDDD najlepšia si :*

    ReplyDelete
  4. Ohoou, lepšie si to nemohla vymyslieť :D :D The wanted.. Zayn mal určite radosť :D :D "Z kaviarne sme zamierili do parku, kde som ju potiahol na najbližšiu lavičku" ja som prečítala "kde som ju pretiahol" a pozerala na to ako na vyoranú myš :D :D..no proste, zas a znovu si nesklamala a opäť krásna časť :) dúfam, že bude čoskoro dalšia :D

    ReplyDelete
  5. :D:D Brutálne ma pobavil komentár slečny nado mnou :D ... ale k poviekde... skveláááá časť! The Wanted? :DDDDD Zayn mal určite velikánsku radosť!:D A tá Harryho časť, mhmm:D Proste skvele napísané, ako vždy! Ja už neviem, čo napísať, stále sa opakujem, ale keď to je tak dobré!:) Prosííím, rýchlo ďalšiu časť! A hlavne si prosím ťa nemysli, že je to suché a nezáživné, pretože to ma od toho veeeeeľmi ďaleko!:) Je to dokonalé!:* :)

    ReplyDelete
  6. :D :D xD super :D The Wanted Zayn má jednoducho šťastie :D a hneď ako som si to prečítala som mala v hlave pokračovanie, ako by to malo pokračovať :D ja slohové a poviedkové drevo :D nebudem sa ti do toho pliesť :D teším sa na pokračovanie :D

    ReplyDelete
  7. ÁÂÁ !!! Úžasné, najlepšie, nadokonalejšie !! Milujem tento príbeh ! Úplne brutálne ... Wow, teším sa na ďalší diel (ktorý bude dúfam čo najskôr :D ) !! ;))

    ReplyDelete
  8. hneď som si spomenula na Twitter konverzáciu :D :D neskutočne sa teším na ten koncert, dokonalé to je :)

    ReplyDelete
  9. fakt?? The Wanted?? :DD chudák Zayn :DD ale čo už :D stáva sa :DD ale je to proste úžasné :)) *K*

    ReplyDelete
  10. nieeeeeeeeeee!!ja viem, že si to už nevšimneš ale je to dokonaléé !! TW !!! YES ! :D love ya ! :**

    ReplyDelete