Tuesday 13 November 2012

Point in time 11


„Ak sa niekto dozvie o tom, čo sa tu dnes dialo, ste aj vy traja mŕtvi s ním!“ zakričala som na chalanov a buchotajúc bežala dolu schodami k hotelovému baru. V tejto nálade mi bolo úplne jedno, či kvôli mne Mikea vyrazia. S fľaškou drahej whiskey som vyšla von k  bazénu a sadla si na lehátko v rohu. O takomto čase tam nikto nebol a ja som sama mohla v pokoji uvažovať, aký hrozný mám život.

*******************************

„Tak, povedzte našim divákom, ako sa vám páči v New Yorku?“ spýtala sa prehnane milo moderátorka v talkshow chalanov a hodila očkom po Harrym. „A čo miestne dievčatá?“ spýtala sa zvedavo a publikom sa ozval smiech. „Ja nič nehovorím, ja som šťastne zadaný,“ povedal jej s úsmevom Lou a oprel sa do kresla, akoby sa ho už táto téma netýkala. Mandy, ako ju všetci poznali pozrela na Nialla. „Naše fanynky sú najkrajšie dievčatá na svete. A na New Yorkčanky to platí takisto,“ odpovedal milo, usmial sa do publika a z davu sa ozvali povzdychy. Prevrátila som oči. „A čo ty, Zayn?“  Mandy pozrela na ďalšieho v poradí a ja som vedela, čo bude nasledovať.


„Je mi ľúto, ale naozaj neviem. Nikomu to nevrav, Mandy, ale priateľka by ma zabila, keby som sa za inými dievčatami obzeral.“ Mandy pozrela na Zayna šokovane a celá sála stíchla. Nikto tomu nemohol uveriť. Zayn má priateľku?

„Prečo sa o takom niečom dozvedám až teraz?“ spýtala sa a zdvihla jedno obočie. „Ani nám o nej nič nepovieš? Nepredstavíš nám ju?“ stále sa tvárila, akoby jej Zayn povedal úplnu novinku, pritom o nás vedela už pred prenosom. „No ták, všetci sme na tvoju priateľku zvedaví, však?“ spýtala sa a obrátila k publiku. Ozval sa piskot a potlesk. „Skúsim ju prehovoriť, aby prišla, ale nič nesľubujem,“ Zayn sa uškrnul, vstal z pohovky a kráčal priamo ku mne.

„Nestrapni ma,“ pošepkal mi do ucha, chytil ma za ruku a ťahal so sebou späť k Mandy. „Veď ty sa strápniš aj sám,“ zašepkala som mu späť s nevinným výrazom tváre. Ako sme sa približovali, sklopila som pohľad a obzerala si topánky. Nemala som trému, no tak ako všetko v tomto rozhovore, aj môj príchod bol do posledného detailu naplánovaný. Mala som sa neisto pred toľkými divákmi, vraj si ma skôr obľúbia. Neverila som tomu, kto ma bude chcieť nenávidieť, lebo som so Zaynom, ten ma nenávidieť bude, akokoľvek budem kráčať. No aby som sa vyhla ďalšej hádke, súhlasila som.

Pohovka, kde chalani sedeli bola akoby náhodou veľká akurát pre nich, čo znamenalo, že ja som musela sedieť Zaynovi na kolenách. „Mandy, toto je moja priateľka, Zoe,“ predstavil nás, akoby tu bola len ona a nie ďalšie milióny divákov pred televíziou, ktorí nás sledovali. Snažila som sa, aby môj úsmev vyzeral milo. Či sa mi to podarilo, neviem. „Ste naozaj krásna dvojica,“ povedala, no nemala som pocit, že to myslí vážne, „povedzte, ako ste sa zoznámili!“ „No, kráčal som po chodbe a ona ma potkla,“ povedal Zayn veselo. „Hej, tak to nebolo!“ ohradila som sa so smiechom, „TY si sa potkol o mňa!“ „Toto ešte stále nemáme doriešené,“ povedal Zayn veselo Mandy a ona sa usmiala. „No nie sú zlatí?!“ spýtala sa divákov a celé publikum začalo vykrikovať a pišťať. Usmiala som sa na Zayna a vtisla mu krátky bozk na líce. „Óóóó,“ dostala zo seba Mandy, keď to videla. A publikum sa k nej pridalo. Neverila som, že to šlo tak dobre.

„A vy čo na nich vravíte?“ spýtala sa zvyšku a kývla smerom k Harrymu. Ten sa uškrnul. Mala som z neho pocit, že to, čo bude nasledovať sa mi nebude páčiť. „Musím uznať, že zo začiatku to bol obrovský šok! Hlavne, keď sme ich spolu pristihli...“ „Harry! Toto tu naozaj nemusíš rozoberať! Pred celým svetom!“ okríkla som ho a cítila, ako sa červenám. „Ale ich by to určite zaujímalo,“ tváril sa ako malé dieťa a hodil na nás psie oči, „podľa mňa je to zaujímavá príhoda. Ako sme sa dozvedeli, že ste spolu.“ Mandy sa vyškierala, presvedčená, že nech chce Harry povedať čokoľvek, určite to divákov a zaujme a zdvihne jej to sledovanosť. „Keď si už začal, nemôžeš nás nechať v napätí,“ povedala mu a nespúšťala z neho oči. „Harry,“ varovala som ho a prosila zároveň. Nepočúval ma. „No ja neviem,“ naťahoval ma a vysmieval sa mi do tváre. „Harry, ty si to dobre rozmysli,“ prerušila ho Mandy a otočila sa k divákom, „uvidíme sa o chvíľu po reklamnej prestávke. Ak chcete počuť, čo Harry prezradí o Zaynovi a jeho priateľke, zostante s nami!“

„Harry! To nemôžeš!“ povedala som mu zúfalo v zákulisí. „Nemôžeš to nepovedať, keď si začal!“ ozvala sa hneď po mne Mandy. Mimo kamery taká milá nebola. Aspoň ku mne nie. „A keby sme povedali, ako sme vám nechtiac vbehli v najlepšej chvíli do izby?“ spýtal sa Louis s úškrnom. „Potom sa svet dozvie aj niečo z tvojho súkromia. Ako keď sme ťa s El videli...“ „To stačí!“ prerušil ho rýchlo Louis, okamžite červený v tvári, „nič nepoviem!“ „A Niall? Pamätáš, ako som ti sľúbil, že nikomu nepoviem o tom, čo si spravil, keď si sa opil na Liamove narodeniny?“ pokračoval Zayn bez súcitu. Niall zbledol. Nie, on doslova ozelenel. „Jedno slovo a môže sa stať, že na ten sľub zabudnem.“ Niall bez slova prikývol. S otvorenými ústami som pozrela na Zayna. Takéhoto som ho nepoznala.

„Mne nemáš čo spraviť,“ vysmial ho Harry, „takže keď sa to nedozvedia od nich, budú to vedieť odo mňa!“ „Prečo to robíš?!“ spýtala som sa ho nechápavo a sčasti zúfalo. „Udržanie tajomstva niečo stojí. A táto zábava je presne moja cena.“ Obaja so Zaynom sme vedeli, o čom hovorí a pozreli sa na seba. Vyčítavo. Pohľadom sme vraveli tomu druhému, že je to len jeho vina. „Vieš čo? Prosím, bav sa,“ povedala som s úsmevom Harrymu. Zayn na mňa nechápavo pozrel. Sama som nechápala, ako ďaleko som pri túžbe po pomste bola ochotná zájsť. Bola som si však istá, že Zaynovi pikošky z nášho života budú vadiť viac. A to mi stačilo, aby som sa tešila, ako ich Harry prezradí. 

„Takže, Harry, čo také zaujímavé si nám chcel povedať?“ spýtala sa Mandy, keď sme si opäť posadali na pohovku a venovala oslnivý úsmev do kamery. „Oni dvaja pôsobia ako mierumilovný párik, ale môžte mi veriť, takú diabolskú dvojicu ste ešte nevideli!“ „To nie je pravda!“ rýchlo som sa ohradila, naraz so Zaynom. Obaja sme sa na tom neúprimne zasmiali. „A dozvieme sa už, ako vás prichytili?“ zasa zabrdla. Harry sa krátko zasmial a ona sa hneď otočila k nemu. „Skús si to predstaviť,“ začal jej rozprávať, „kráčame si po chodbe a zrazu...“ (dramatická prestávka, diváci zatajili dych, Zayn prevrátil oči), „zrazu sme spoza dverí počuli akési záhadné zvuky. Otvorili sme dvere... a našli tam týchto dvoch!“ Celé publikum sa rozosmialo. „Harry!“ okríkla som ho videsene. Bolo mi jasné, ako to všetci pochopili. „Nevysvetlujte si to zle! My sme sa len rozprávali v súkromí!“ začala som rýchlo vysvetlovať, no nikto ma nepočúval, všetci sa smiali. „Nazývaj si to, ako chceš,“ povedal Harry a všetci sa na nás smiali ďalej. Toto ešte schytáš, naznačila som mu perami a snažila sa obmedziť červeň, ktorá sa mi hrnula do tváre. O to sa postarám.

13 comments:

  1. Oh, srdce mám niekde v žalúdku! Dokonalá časť! Este som nikdy nevidela poviedku, v ktorej by niekto tak presne opisoval dnešný svet. Mám na to rovnaký názor ako ty, všetko je dopredu nacvičené. umelé, už sa ničomu nedá veriť... úplne si mi vybila dych touto kapitolou! Skvelá je, proste... tak originálna! Milujem ťa, Kikus!:) A zase robíš z Harryho takú svinu?:D Chudák malý:D On si to nezaslúži!:D Ale nevadí, aj take poviedky musia byť:) Som zvedavá, ako mu to oplatí:D Každopádne, naozaj dokonalá časť, prosím si ryyyyychlo ďalšiu!!!:) xxx

    ReplyDelete
  2. si uplne perfektna to musim uznat... len ja sa uz neviem dockat pokracovania :D

    ReplyDelete
  3. milujem tento príbeh je to uplne úžasné to ako sa neznášajú a hádajú a pred všetkými sa tvária ako zamilovaný párik :D:D ani nevieš ako sa teším na pokračovanie :D som vážne zvedavá ako to Harry schytá :D rýýýýcho ďalšiu! :D

    ReplyDelete
  4. užasna .. :) dalšiu poprosim :)

    ReplyDelete
  5. Óó! Harry nejaký krutý, nie? :D Ale mne sa to aj tak pááááči :) perfektnáá poviedka, milujem to Kikuš! :* tak ako teba <3 Dokonalé! Xx

    ReplyDelete
  6. super :) už sa teším na ďalšiu

    ReplyDelete
  7. škerím sa ako blbá :D úžasná časť :) teším sa na ďalšiu :)

    ReplyDelete
  8. Páni ... Nadherné !! Fakt sa tesim na dalsiu ;))

    ReplyDelete
  9. haha :D Dobre som sa nasmiala! :D Dokonalosť! :)x

    ReplyDelete
  10. umieram :D včera som prečitala všetky častu a uplne super to je, už dlho som sa tak pri nejakej poviedke nenasmiala :D .. super, len tak dalej! :)

    ReplyDelete
  11. :O Dokonalé!:3 Včera večer som prečítala všetky časti a potom som ledvaj vstala do školy :D Ale stálo to zato! :)) :D

    ReplyDelete
  12. Ja by som toho Stylesa asi zabilaaaaaa!!!!!! :D :D je to perfektné!! :*

    ReplyDelete
  13. Užasne :DDD rýchlo dalšiu :D

    ReplyDelete